آموزش فروش

۵۰ شهری که ساکنانشان بیشتر به وب‌سایت مکتب کمال سر می‌زنند کدام‌اند؟

فرستادن به ایمیل

بیشتر از یک سال است که سایت مکتب کمال در شکل و محتوای جدید خودش راه‌اندازی شده است. از زمان تغییر چهره سایت که با یک انقلاب محتوایی در آن همراه بود، وب‌سایت مکتب کمال روز به روز بیشتر با اقبال و استقبال شما عزیزان رو‌به‌رو بوده است و آمارهای بازدید سایت نشان می‌دهد که شما عزیزان از شهرها و کشورهای مختلف به سایت مکتب کمال که سایت خودتان است، مراجعه می‌کنید. برای مطلب حاضر، تصمیم گرفتیم آمار بازدید شهرهای مختلف را مقایسه کنیم و ببینیم سایت مکتب کمال بیشتر از سوی ساکنان چه شهرهایی مورد بازدید قرار می‌گیرد. در مطلبی دیگر هم به مقایسۀ بازدید از کشورهای مختلف خواهیم پرداخت. لطفا در ادامۀ مطلب، با این مقایسۀ هیجان‌انگیز همراه ما باشید!

 

  • مقام نخست از آنِ تهران است که ۳۸ درصد از کل بازدیدها را به خود اختصاص داده است.
  • مقام دوم، با ۱۶ درصد از کل بازدیدها، از جاهایی بوده که نرم‌افزار آمارگیری نتوانسته برمبنای IP، شهر محل سکونت را تشخیص دهد.
  • مقام سوم، اگر گفتید کجاست؟ بله، اصفهانی‌های عزیز ۴/۲ درصد از بازدیدها را به خود اختصاص داده‌اند.
  • شیرازی‌ها بجنبید! شما پا‌به‌پای اصفهانی‌ها پیش آمده‌اید و با ۳/۹ درصد، در جایگاه چهارم ایستاده‌اید.
  • اما اهوازی‌ها که بسیار هم در ماه‌های اخیر همراه سمینارها و کارگاه‌های محمود معظمی بوده‌اند، با ۲/۸ درصد از کل بازدیدها، مقام پنجم را از آن خود کرده‌اند.
  • بعد نوبت تبریزی‌های عزیز است که ۲/۵ درصد از کل بازدیدها تاکنون را به خود اختصاص داده و در جای ششم ایستاده‌اند.
  • مشهدی‌ها هم اگر کمی بیشتر همت کنند، از تبریز جلو می‌زنند! فقط با کمی بازدید کمتر از تبریزی‌ها، مشهدی‌ها در رتبۀ هفتم کل بازدیدهای سایت تاکنون قرار گرفته‌اند.
  • یزدی‌ها ۱/۹ درصد از کل بازدیدها را به خود اختصاص داده‌اند و هشتمین جایگاه را از آن خود کرده‌اند.
  • نهمین رتبه متعلق به کرمانشاهی‌های عزیز است که ۱/۶ درصد از کل بازدیدهای سایت تاکنون، از شهر آنها بوده‌ است.
  • و همدانی‌ها با ۱/۳ درصد از کل بازدیدها، جای خود را در ۱۰ شهر نخست فعلا تثبیت کرده‌اند.

شهرهای بعدی از این قرارند:
۱۱ـ کرج
۱۲ـ رشت
۱۳ـ کرمان
۱۴ـ قم
۱۵ـ بابل
۱۶ـ اراک
۱۷ـ ارومیه
۱۸ـ ساری
۱۹ـ قزوین
۲۰ـ خرم‌آباد
۲۱ـ بابل‌سر
۲۲ـ گرگان
۲۳ـ سبزوار
۲۴ـ سلیمانیه
۲۵ـ دوبی
۲۶ـ زنجان
۲۷ـ شهر کرد
۲۸ـ استکهلم
۲۹ـ اردبیل
۳۰ـ بندرعباس
۳۱ـ رفسنجان
۳۲ـ تورنتو
۳۳ـ نیویورک
۳۴ـ لندن
۳۵ـ بیرجند
۳۶ـ کاسل
۳۷ـ نجف‌آباد
۳۸ـ شبستر
۳۹ـ درسدن
۴۰ـ سمنان
۴۱ـ کوالالمپور
۴۲ـ زاهدان
۴۳ـ دهلی نو
۴۴ـ دلفت
۴۵ـ سیدنی
۴۶ـ ایروان
۴۷ـ ونکوور
۴۸ـ پاریس
۴۹ـ ملبورن
۵۰ـ لس‌ آنجلس


محل سکونت شما در کدام رتبه است؟

  • دوست دارید از ساکنان شهرهای دیگر جلو بزنید و رتبه‌های بالاتر را به خود اختصاص بدهید؟
  • شما چه کاری می‌توانید انجام بدهید تا افراد بیشتری از شهر شما به وب سایت مکتب کمال سر بزنند؟

» لطفا دیدگاه‌ها و پیشنهادهای ارزشمند خود را اینجا بنویسید. ما دیدگاه‌های همۀ شما عزیزان را می‌خوانیم و در برنامه‌های اجرایی‌مان لحاظ می‌کنیم. نقش ارزشمند و موثر خود را دریابید و با نوشتن دیدگاه‌های خود، کمک کنید تا سایت مکتب کمال که این همه دوست‌اش دارید، روز به روز مخاطبان بیشتری بیابد و برای بازدیدکنندگانش هر چه مفیدتر و دلپذیرتر باشد. سپاسگزاریم!

. . .

خواندن این مطلب برای شما مفید بود؟ می‌توانید هم‌اکنون مشترک مطالب سایت شوید
تا جدیدترین مطالب برای شما ای‌میل شود. لطفا روی تصویر زیر کلیک کنید:

دیدگاه های شما  

 
0 #25 یوسف 24 مهر 1394 ساعت 14:09
سلام اسم لار فارس رو ننوشتید من هم به سایت شما سر میزنم در ضمن اگر سری هم به شهر ما بزنید فک کنم با استقبال مناسبی رو به رو بشید ولی باید بلیط من وخانمم مجانی باشه
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #24 بهاره 22 آذر 1391 ساعت 19:07
سلام من ساکن ایران کوچک یعنی ( تهران عزیز ) هستم.
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #23 Farzaneh 22 آذر 1391 ساعت 10:36
من بندرعباس زندگی میکنم و از اینکه می بینم شهرم در مقام سی ام قرار گرفته خوشحال هستم. به امید رشد بیشتر.
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #22 سردبیر وب‌سایت مکتب کمال 21 آذر 1391 ساعت 13:35
نقل قول فروغ مدني:
ایا اطلاع رسانی شما به مردم غیر از وجود سایت به چه صورت دیگری انجام میشود من هر روز با کامپیوتر سر و کار دارم و در جریان ومشتاق دانستن چنین مطالبی هم هستم اما تازه دیروز با سایت ونام شما اشنا شدم لطفا بر تبلیغات خودتان اضافه کنید


سلام

سپاس از شما فروغ خانم عزیز. تبلیغات بیشتر برای سایت، در برنامه است و در حال انجام است. خوشحالیم که در کنار ما هستید.

شاد و تندرست باشید
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+1 #21 فروغ مدني 21 آذر 1391 ساعت 11:26
ایا اطلاع رسانی شما به مردم غیر از وجود سایت به چه صورت دیگری انجام میشود من هر روز با کامپیوتر سر و کار دارم و در جریان ومشتاق دانستن چنین مطالبی هم هستم اما تازه دیروز با سایت ونام شما اشنا شدم لطفا بر تبلیغات خودتان اضافه کنید
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+1 #20 محمد رضا 19 آذر 1391 ساعت 13:41
سلام من اصفهاني هستم و تقريباً هر روز به سايت مكتب كمال سر مي زنم و از اين بابت خيلي خوشحالم چون كه خيلي چيز ياد گرفتم. براي دكتر معظمي آرزوي سلامتي مي كنم.
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+2 #19 محمد سریزدی 14 آذر 1391 ساعت 16:33
برا منم یزد هست ولی سریزد نیست
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+1 #18 سردبیر وب‌سایت مکتب کمال 13 آذر 1391 ساعت 13:17
نقل قول علی:
...حتما شما بهتر از من میدانید که در خصوص کمال و انسان کامل ، قدما و معاصرین به تفصیل در کتب و رساله های خود موضوع را شکافته اند وبدین جهت معنی کمال در جوامع محتلف شرقی و غربی بخوبی جای خود را در اذهان باز کرده است وعمدتا هر وقت در خصوص انسان ها از کمال صحبتی بمیان میایدهمه عرفان و عمل کردن در راه رسیدن به خالق در ذهنشان تداعی میشود.اگر با عنوان کمال به مطالبی غیر از انچه تا کنون اندیشمندان و عرفا گفته اند به پردازیم مورد پذیرش همگان قرار نخواهد گرفت .نه اینکه شنیدن یا خواندن ان مطالب مفید نیست بلکه به این دلیل که مطالب مربوط به کمال نمی تواند باشد.
در این سایت به فاصله سنی بین همسران اشاراتی میشود و حتی ممکن است سمیناری گذاشته شود بسیار مورد نیاز جامعه ماست ولی از یک سایت روانشناسی انتظار این مطالب را میتوان داشت.
مسائل مادی و راه رسیدن به ثروت چگونگی مدیریت سازمانها ضرورت جوامع کنونی است ولی نه در سایت کمال ...

با عرض پوزش از طولانی شدن نظرات وبا ارزوی موفقیت هر چه بیشتر برای کلیه دستاندر کاران این مکتب


علی عزیز
با سلام

از دیدگاه دقیق و نقد دلسوزانۀ شما سپاسگزاریم. اما مکتب کمال، مکتب زندگی است و راه رسیدن به کمال از درون زندگی می‌گذرد. اجازه بدهید این پرسش و پاسخ را از گفت‌وگو با محمود معظمی (url.moazami.ca/ImLr) نقل کنم:

--------------
"Whispers from a spiritual garden" یا "زمزمه‌هایی از یک باغ روحانی"، نام ترانه‌ای است در آلبوم جدید "یوسف اسلام" که براساس شعری از مولانا ساخته شده. انسان این کلمات را که می‌شنود بی‌اختیار دلتنگ آن باغ روحانی، آن آرامش فرازمینی می‌شود. دلش از این همه اضطراب و عجله و هیاهو می‌گیرد و آرزو می‌کند حتی دمی هم شده در آن باغ به سر ببرد. عرفانی که ما از عرفای قدیمی به‌ویژه عرفای شرقی و مخصوصا ایرانی در ذهن داریم، جلوه‌هایی از این بهشت جاودان، آن مکان شادمانه‌ای را که انسان در آن احساس سبکبالی و رهایی دارد، به تصویر می‌کشد و سعادت آدمی را در رسیدن به آن می‌داند. اما هر چه باشد، آن عرفان مال دورانی است که بشر این‌گونه درگیر، پرمشغله و سردرگم نشده بود. این روزها آدم‌ها برای شنیدن حتی یک ترانه هم شاید آن‌قدر وقت و آسودگی خاطر نداشته باشند، چه رسد به این‌که در وادی سیر و سلوک عرفانی قدم بگذارند. با این حال، این نیازی است که در عمق وجود انسان مدرن امروزی هم به همان اندازه وجود دارد. به عنوان آخرین سوال، می‌خواهم بپرسم که آیا می‌توان گفت نگرش‌هایی همچون "مکتب کمال" نوعی عرفان مدرن یا مدرنیزه کردن عرفان هستند؟ و آیا می‌توان از این طریق، در جنگل‌شهرهای امروز همچنان زمزمه‌های آن باغ روحانی را شنید و به وجد آمد؟

بهتر است پاسخ این سوال را به این شکل بدهم که یکی از چیزهایی که ما نسبت به آن کم‌توجه‌ایم، باطن امور است. ما در دنیا معمولا ظواهر کارها را می‌بینیم. دوستی دارم که زمانی برای دیدن کارخانه هواپیماسازی بوئینگ رفته بود و نکته جالبی را اشاره می‌کرد. می‌گفت هر کسی آنجا را می‌دید از سطح بالای فناوری آن حیرت‌زده می‌شد، ولی چیزی که من را به شگفتی و تحسین واداشت مدیریت و فکری بود که در پس کارها جریان داشت؛ این‌که چطور همه این اجزا در کنار هم می‌نشینند تا یک هواپیما ساخته شود. در حقیقت، موفقیت در هر زمینه‌ای، از اقتصاد گرفته تا صنعت، تندرستی، روابط اجتماعی، سعادت بشر و...، یک سری مبانی دارد که به آن می‌گویند "فلسفه". متاسفانه ما ایرانی‌ها می‌گوییم "آقا فلسفه نباف برو سر اصل مطلب"، غافل از این‌که فلسفه اساس هر کار اساسی است. یعنی شما قبل از این‌که کاری را شروع کنی، باید فلسفه‌اش را پیدا کنی. برای همین است که ما خودرو را می‌آوریم بعد سردرگم می‌شویم، فلان سیستم اقتصادی را می‌آوریم به همین شکل. برای این‌که ما فلسفه آن را نساخته یا درک نکرده‌ایم. به نظر من برای موفقیت در هر کاری، اول باید فلسفه‌اش را ایجاد کنیم و بر اساس آن حرکت کنیم. فلسفه‌ای که من را به ایجاد و گسترش مکتب کمال تشویق کرده، این است که به تجربه دریافته‌ام آدم‌ها می‌دانند چه چیزی خوب و چه چیزی بد است، به‌ویژه در این دوران که این‌قدر اطلاعات در کتاب‌ها، روزنامه‌ها، رادیو و تلویزیون، اینترنت و... فراوان است. مردم می‌دانند که ورزش خوب است، تغذیه صحیح خوب است، دوستی و خانواده و شوخی و خنده خوب است... همه اینها را می‌دانند ولی عمل نمی‌کنند. در پی یافتن پاسخ این‌ پرسش که چرا مردم به این دانسته‌ها عمل نمی‌کنند، به مکتب کمال رسیدم. ما در مکتب کمال اعتقاد داریم انسان‌ها برخلاف تصور، خودشان را دوست ندارند؛ در واقع بدترین دشمن انسان در وجود خودش است. به همین دلیل است که همان‌طور که گفتم، شخص با این‌که مثلا از ضررهای سیگار آگاه است باز هم سیگار می‌کشد؛ یعنی واقعا می‌خواهد خودکشی کند، به بدنش ضرر برساند. من اعتقاد دارم اگر انسان‌ها با خودشان آشتی کنند، راه را بهتر از من بلدند. ما باید کاری کنیم که انسان‌ها با خودشان آشتی کنند، چون در آن صورت دیگر جنگ و جدل [با خودشان و دیگران] نمی‌کنند، بلکه می‌نشینند راه‌حل‌های بهتری پیدا می‌کنند. آن‌قدر راه حل در دنیا هست که نیازی به جدال نیست. ولی ما محدود شده‌ایم.

یک دلیل آن، آموزش‌های نادرستی است که دید‌ه‌ایم. یکی از معضلات جامعه ما این است که احترام به افراد هنوز جا نیفتاده و ما همچنان قبیله‌ای فکر می‌کنیم و تصمیم می‌گیریم. ما هنوز یاد نگرفته‌ایم که برای حل مشکلات، خودمان باید وارد عمل شویم. هنوز منتظریم که یک نفر دیگر بیاید مشکلات ما را حل کند و خوشبختی و آسایش را به ما هدیه کند. من امیدوارم مکتب کمال کمک کند که افراد منتظر دولت نباشند، چراکه اصلا اعتقاد ندارم دولت مثل پدر ملت باید برای مردم کار کند. من به این حرف امام خمینی (ره) که "دولت خدمت‌گزار مردم است" بسیار اعتقاد و احترام دارم. دولت صاحب مردم نیست؛ البته باید وظیفه‌اش را انجام بدهد. مردم هم باید وظیفه خود‌شان را انجام بدهند. مثلا همین سازمان‌های غیردولتی (NGOها) را باید تشویق کرد که خودشان مسائل خودشان را حل کنند؛ هم بار دولت کم می‌شود و هم این‌که مردم راحت‌تر به مقصود که همان خوشبختی و راحتی است می‌رسند.

دیگر دلیل محدود شدن ما، نوع زندگی‌مان است [که خودمان برای خودمان ساخته‌ایم و] در نتیجه آن، خودمان را مستاصل و کلافه می‌بینیم. پرنده نمی‌بینیم، درخت نمی‌بینیم، چمن نمی‌بینیم، وقت آزاد نداریم، نمی‌توانیم شعر بخوانیم، نقاشی بکشیم، آواز بخوانیم یا ساز بزنیم... و همه اینها باز ناشی از این است که خودمان را دوست نداریم.

من ادعایی ندارم، جز این‌که می‌گویم به اعتقاد من بهترین خدمتی که می‌توان به نوع بشر کرد، این است که آدم‌ها را با خودشان آشتی بدهیم. آن وقت او همه چیز را خودش پیدا می‌کند، حتی دینش را. شما ببینید این "ایسم"ها یا دین‌ها نیستند که خوب یا بدند؛ آدم‌هایی که آنها را می‌پذیرند به آنها ارزش می‌دهند. آدمی که تربیت خوبی داشته و مهربان و شریف و درستکار است، اگر مسلمان باشد مسلمان خوبی است، اگر مسیحی باشد مسیحی خوبی است و هر اعتقاد دیگری هم داشته باشد باز آدم خوبی خواهد بود.

به عقیده من، مکتب کمال نگرشی است که می‌تواند به انسان‌ها کمک کند تا در هر وضعیتی که هستند، به بهترین درجه برسند. این مکتب چیزی است که هر کس به آن معتقد شد، مکتب خودش خواهد شد. و آن وقت است که برای بهبود اوضاع قدم خواهد برداشت و دنیا را به جای بهتری برای زندگی تبدیل خواهد کرد؛ جایی که زمزمه‌های آن باغ روحانی را به‌وضوح می‌توان شنید.
--------------

مکتب کمال و سایت مکتب کمال، حول مفهومی به‌نام «چرخ زندگی» حرکت می‌کند. این چرخ، شش بخش دارد:

- موفقیت‌های فردی
- موفقیت‌های اجتماعی
- موفقیت‌های خانوادگی
- موفقیت‌های اقتصادی و کسب‌وکار
- موفقیت‌های معنوی (معنای زندگی)
- موفقیت‌های تندرستی (جسم و روان)

و برمبنای این شعار، عمل می‌کند:

«خودت را دوست بدار، و کمک کن تا دیگران نیز خود را بیشتر دوست بدارند.»

مواردی که شما فرموده‌اید، جزو بخش «معنویت (معنای زندگی)» در چرخ زندگی است که دربارۀ آن هم مطلب داشته‌ایم و خواهیم داشت. ضمنا، ما هیچ ادعایی نداریم که راه کمال را بلدیم؛ آن‌چه را که بلدیم و فکر می‌کنیم باعث می‌شود انسان‌ها خودشان را بیشتر دوست بدارند، در اختیار مخاطبان عزیزمان می‌گذاریم. و خودمان هم همیشه در حال یاد گرفتن هستیم.

پیشنهاد می‌کنم مطلب «مکتب کمال چه می‌گوید؟» و «شش تلقین مثبت مکتب کمال» را هم یک بار دیگر بخوانید:
url.moazami.ca/VMpe
url.moazami.ca/Zuos

خوشحالیم که دوست خوب و مهربان و دقیقی چون شما را در کنار خود داریم. حتما باز هم با نظرات خود ما را راهنمایی کنید.

شاد و تندرست باشید
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+3 #17 پوریاحشمت زاد 13 آذر 1391 ساعت 01:45
:-) من با برنامه های آقای معظمی چند سال پیش ودرتلویزیون آشنا شدم وازطرز صحبت کردن واعتماد بنفس بالای ایشان ومخصوصا کلام گیرا وگرم شان لذت بردم وچند وقت پیش ازطریق یکی ازدوستانم بامکتب کمال آشنایی پیدا کردم وخوشحالم از اینکه درحال حاضر درخانواده مکتب کمال هستم وازدیدگاههای دیگردوستان استفاده میکنم .درضمن امیدوارم کرمانشاهی های عزیز بیشتراز این سایت دیدن کنند به امید موفقیت روزافزون برای تمامی اعضاءمکتب کمال
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+1 #16 زهرا 11 آذر 1391 ساعت 13:46
به به شهر منم هست
شبستر
پاسخ به این دیدگاه
 

افزودن دیدگاه

کد امنیتی
لطفا تصویر دیگری را به من نشان بده

با ارسال نظرات خود ما را در هر چه بهتر کردن خدماتمان یاری دهید.