آموزش فروش

شما می‌توانید همکار وب‌سایت محمود معظمی باشید!

فرستادن به ایمیل

 

دوست دارید مطالب شما با نام خودتان در وب‌سایت محمود معظمی منتشر شود؟ دل‌تان می‌خواهد با نوشتن و ترجمۀ مطالب و مقالات مفید و خواندنی، خدمتی ارزشمند به خوانندگان وب‌سایت محمود معظمی ارائه بدهید؟ علاقه‌مندید روز به روز هم خودتان بیشتر یاد بگیرید و هم به دیگران کمک کنید تا بیشتر بیاموزند؟

جای درستی آمده‌اید! به شما تبریک می‌گوییم. شما می‌توانید از هم‌اکنون دست به قلم (یا دست به کی‌برد!) شوید و با استفاده از این فرم، مقالات و مطالب خودتان را برای ما بفرستید.

وب‌سایت محمود معظمی، با الهام از "چرخ زندگی" که محمود معظمی در سمینارها و کارگاه‌های "شاد باشید و ثروتمند شوید" در مورد آن صحبت می‌کند، در شش زمینۀ کلی زیر مطالب شما را می‌پذیرد:

  • موفقیت‌های فردی
  • موفقیت‌های خانوادگی
  • موفقیت‌های اقتصادی و کسب‌وکار
  • موفقیت‌های اجتماعی
  • موفقیت‌های معنوی (معنای زندگی)
  • موفقیت در زمینۀ تندرستی جسم و روان


شرایط ارسال مطلب برای وب‌سایت محمود معظمی:

۱ـ لطفا فقط مطالبی را بفرستید که نوشته یا ترجمۀ خودتان باشد و پیش از این در رسانه‌های چاپی یا اینترنتی فارسی‌زبان منتشر نشده باشد.

۲ـ لطفا منبع یا منابع مورد استفاده را به‌طور دقیق ذکر کنید.

۳ـ مطالب شما بررسی شده و در صورت تایید برای انتشار، با نام خود شما در وب‌سایت محمود معظمی منتشر خواهد شد.

۴ـ وب‌سایت محمود معظمی در پذیرش یا عدم پذیرش مطالب آزاد است.
 
۵ـ مطالب ویراستاری خواهند شد. اما اگر میزان ویرایش در حدی باشد که مفهوم تمام یا بخش‌هایی از مطلب را تغییر بدهد، با اطلاع و اجازۀ پدیدآورنده خواهد بود.


رویکرد وب‌سایت محمود معظمی به مطالب منتشرشده در سایت:

۱ـ وب‌سایت محمود معظمی نهایت دقت خود را در بررسی و نشر مطالب به‌ کار می‌برد. اما در هر حال مسئولیت درستی مطالب بر عهدۀ پدیدآورندگان آنهاست.

۲ـ انتشار مطالب در وب‌سایت، لزوما به معنای موافقت محمود معظمی با محتوای مطالب و تایید آنها نیست.

۳ـ محمود معظمی حق استفاده از مطالب منتشرشده در سایت را در سایر انتشارات خود و به اشکال دیگر (با حفظ حقوق معنوی پدیدآورندگان) محفوظ می‌داند.

۴ـ بازنشر مطالب منتشرشده در وب‌سایت محمود معظمی، با ذکر نام پدیدآورندگان و ذکر منبع (وب‌سایت محمود معظمی، www.moazami.ca) در رسانه‌های چاپی و اینترنتی آزاد است.
 

 

از هم‌اکنون منتظر دریافت مطالب خواندنی شما هستیم! ‌
(لطفا برای ارسال مطلب، کلیک کنید)

دیدگاه های شما  

 
0 #41 بهاره 13 مهر 1395 ساعت 08:14
سلام
خداقوت میگم به شما و ممنون بابت مطالب آموزنده تون
گفتید شرکت های هرمی مورد تائید دکتر معظمی نمی باشد. آیا بازاریابی شبکه ای(پنبه ریز) هم به نظرنون جزو شرکت هرمی محسوب میشه؟
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+1 #40 ایمان 25 تیر 1395 ساعت 23:33
با عرض سلام خدمت دکتر معظمی عزیز
دکتر عزیز آثار شما بسیار مفید است اما محصولات بسیار گران میباشد
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #39 سردبیر سایت 04 فروردین 1395 ساعت 20:37
نقل قول رضا:
سلام
سمینار شاد باشید و ثروتمند شوید دکتر معظمی به طور رایگان در بخش های جداگانه و روزانه در یک کانال تلگرام قرار میگیرد. من تازه فهمیدم که فایل صوتی این سمینار پولی است و 4 بخش این سمینار را قبلا از اون کانال گوش کرده ام
از لحاظ شرعی برام سوال شده آیا اجازه دارم بخش های دیگر را نیز از اون کانال تلگرام رایگان گوش کنم؟ آیا شما راضی هستید؟


با سلام خدمت شما

سپاسگزاریم که می‌پرسید. اگر آن کانال تلگرام متعلق به دفتر محمود معظمی نیست، اجازۀ پخش رایگان برنامه‌ها و محصولات ایشان را ندارد. ممنون می‌شویم نام و نشانی این کانال را در اختیار ما قرار بدهید تا بتوانیم پیگیری کنیم.

ضمناً، به خاطر این تعهد شما به رعایت حقوق دیگران، دوست داریم تشکر ویژه‌تری از شما دوست عزیز داشته بلشیم. لطفاً ایمیلی به نشانی editor at moazami.ca بفرستید تا سمینار شاد باشید و ثروتمند شوید آقای معظمی را به عنوان هدیه به شما تقدیم کنیم.

شاد و تندرست باشید
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #38 رضا 03 فروردین 1395 ساعت 20:48
سلام
سمینار شاد باشید و ثروتمند شوید دکتر معظمی به طور رایگان در بخش های جداگانه و روزانه در یک کانال تلگرام قرار میگیرد. من تازه فهمیدم که فایل صوتی این سمینار پولی است و 4 بخش این سمینار را قبلا از اون کانال گوش کرده ام
از لحاظ شرعی برام سوال شده آیا اجازه دارم بخش های دیگر را نیز از اون کانال تلگرام رایگان گوش کنم؟ آیا شما راضی هستید؟
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #37 سردبیر سایت 15 اسفند 1394 ساعت 23:55
نقل قول لیلی:
درود به شما آقای معظمی عزیز
سمینار ده نمک که در کرج 13 اسفند برگزار شد و اولین جلسه ای بود که با سخنرانی شما شرکت می کردم ، بسیار مفید بود ،سپاسگزارم.
ولیکن در بین حرفهای زده شده تضادهایی در ذهنم ایجاد شد که دوست داشتم برای حل این مشکل در ذهنم ،مطرح کنم تا شاید پاسخ شما کمک به رفع این تناقض فکری ام شود،
در این صفحه ایمیلی از شما پیدا نکردم که خصوصی پیام بدم،ببخشید اگر در این قسمت می نویسم.
شما در جلسه قول در اختیار قرار دادن cd به صورت رایگان را دادید و فرمودید که ظبط نکنید ،فقط گوش دهید،
در پایان جلسه من و افرادی دیگر را مشاهده می کردم که پیگیری cd را می کردند ولی برگزار کنندگان مطلع نبودند و cc همین جلسه را به قیمت بالاتر از cd های دیگر (20 هزار تومان ) می فروختند،
که با نگاه من کمی بی انصافی بود چرا که من که برای شرکت در سمینار بلیط تهیه کرده بودم از مطالب هم آگاهی داشتم ،چرا برای داشتن این cd که یادآوری مطالب باشد باید پول بیشتری بپردازم و .....
با سپاس


پاسخ محمود معظمی به شما دوست عزیز:

عرض كردم شمايى كه ضبط مى كنيد، حواسم پرت مى شود. لطفاً ضبط نكنيد. اگر خواستيد سى دى آن بيست تومان است. اصلاً يكى به شما مى دهم اجازه دهيد حواسم پرت نشود.

كى گفتم سى دى رايگان به شركت كننده گان مى دهم.

در ضمن برخى از سى دى ها بيست و برخى پانزده هزار تومان است. گران حساب نكرده اند.

در پايان از ديدگاه شما، بقدر وقت و پولى كه پرداخت كرده بوديد مطلب نياموختيد؟

پيشنهاد مى كنم مطالب آموزش داده شده را بى درنگ بكار بگيريد و از ده هاى نمك خود خارج شويد.

شاد و تندرست باشيد

دوستدارتان
محمود معظمى
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #36 سردبیر سایت 15 اسفند 1394 ساعت 23:00
نقل قول لیلی:
درود به شما آقای معظمی عزیز
سمینار ده نمک که در کرج 13 اسفند برگزار شد و اولین جلسه ای بود که با سخنرانی شما شرکت می کردم ، بسیار مفید بود ،سپاسگزارم.
ولیکن در بین حرفهای زده شده تضادهایی در ذهنم ایجاد شد که دوست داشتم برای حل این مشکل در ذهنم ،مطرح کنم تا شاید پاسخ شما کمک به رفع این تناقض فکری ام شود،
در این صفحه ایمیلی از شما پیدا نکردم که خصوصی پیام بدم،ببخشید اگر در این قسمت می نویسم.
شما در جلسه قول در اختیار قرار دادن cd به صورت رایگان را دادید و فرمودید که ظبط نکنید ،فقط گوش دهید،
در پایان جلسه من و افرادی دیگر را مشاهده می کردم که پیگیری cd را می کردند ولی برگزار کنندگان مطلع نبودند و cc همین جلسه را به قیمت بالاتر از cd های دیگر (20 هزار تومان ) می فروختند،
که با نگاه من کمی بی انصافی بود چرا که من که برای شرکت در سمینار بلیط تهیه کرده بودم از مطالب هم آگاهی داشتم ،چرا برای داشتن این cd که یادآوری مطالب باشد باید پول بیشتری بپردازم و .....
با سپاس


با سلام خدمت شما

مطلب شما را برای آقای معظمی ارسال کردیم. به محض دریافت پاسخ ایشان، همین جا پاسخ را درج خواهیم کرد.

شاد و تندرست باشید
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #35 لیلی 14 اسفند 1394 ساعت 06:57
درود به شما آقای معظمی عزیز
سمینار ده نمک که در کرج 13 اسفند برگزار شد و اولین جلسه ای بود که با سخنرانی شما شرکت می کردم ، بسیار مفید بود ،سپاسگزارم.
ولیکن در بین حرفهای زده شده تضادهایی در ذهنم ایجاد شد که دوست داشتم برای حل این مشکل در ذهنم ،مطرح کنم تا شاید پاسخ شما کمک به رفع این تناقض فکری ام شود،
در این صفحه ایمیلی از شما پیدا نکردم که خصوصی پیام بدم،ببخشید اگر در این قسمت می نویسم.
شما در جلسه قول در اختیار قرار دادن cd به صورت رایگان را دادید و فرمودید که ظبط نکنید ،فقط گوش دهید،
در پایان جلسه من و افرادی دیگر را مشاهده می کردم که پیگیری cd را می کردند ولی برگزار کنندگان مطلع نبودند و cc همین جلسه را به قیمت بالاتر از cd های دیگر (20 هزار تومان ) می فروختند،
که با نگاه من کمی بی انصافی بود چرا که من که برای شرکت در سمینار بلیط تهیه کرده بودم از مطالب هم آگاهی داشتم ،چرا برای داشتن این cd که یادآوری مطالب باشد باید پول بیشتری بپردازم و .....
با سپاس
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #34 سعید 02 دی 1394 ساعت 13:53
سلام آقای معظمی
من حدودا 4ماه میشه که با شما ، نظراتتون و آموزش هاتون آشنا شدم ولی تا به حالت موفق نشدم به طور حضوری زیارتتون کنم. به من حق بدید به عنوان یک تازه وارد سئوالاتی در مورد دیدگاه هاتون داشته باشم.لطفا آدرس ایمیلتون رو بدید چون خیلی سوال دارم و خیلی هدف بزرگی باید زودتر بهش برسم.
نقل قول:
آدرس ایمیل
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #33 حمید نوروزی 15 آذر 1394 ساعت 19:52
سلام اقای دکتر بنده نوروزی هستم محصول ما زیتون و روغن زیتون هست که متاسفانه با این بازار اشفته ای که برخی سود جویان ایجاد کردند یعنی روغنهای درجه 2 و 3 ایتالیا و اسپانیایی رو که اغلب هم غیر خوراکی هست وارد کردند وبا قیمت پاییین میدن و ما با فروشروغن خودمون که بخدا هیچگونه مشکلی از نظر مخلوط بودن یا حتی استفاده از سموم شیمیایی هم ندارد نمی تونیم بفروشیم اخیرا یک وبلاگی ایجاد کردم شاید بتونم مشتری پیداکنم خواهش میکنم سری به وبلاگ http://kumalar.blogfa.com/ بزنید و راهنماییم کنید با سپاس نوروزی
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #32 مهدی 03 مرداد 1394 ساعت 21:15
سلام آیا میتوانم محصولات شما را خریداری کرده وبفروشم؟ ],چون خیلی خیلی جالب وآموختنی هستند میخوام کل ایران شاد وثروتمند وسربلند ببار بیایند.
متشکرم
پاسخ به این دیدگاه
 

افزودن دیدگاه

کد امنیتی
لطفا تصویر دیگری را به من نشان بده

با ارسال نظرات خود ما را در هر چه بهتر کردن خدماتمان یاری دهید.