آموزش فروش

محمود معظمی متهم شد!!!

محمود معظمی متهم شد!!!كارگاه يكروزه "مهره‌مار" به خبرگزارى‌ها هم كشيده شد!!!
 
تیتر و متن خبر این خبرگزاری چنین است:
 
انتشار و رواج خرافات توسط اس‌ام‌اس در ایران+عکس
 
این روزها پیام‌های تبلیغاتی در حجم انبوهی توسط اپراتورهای تلفن‌همراه و همچنین در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای مخاطبان منتشر می‌شود. در این میان اما برخی از این پیام‌ها مصداق بارز انتشار و رواج خرافات در بین مردم هستند. جالب اینکه هیچ نهادی هم خود را مسئول برخورد و رسیدگی به توقف این نوع پیام‌ها نمی‌داند. از آنجایی که انتشار خرافات توسط هر رسانه‌ایی نادرست و دارای اثرگذاری بد در جامعه است باید به هر طریق ممکن جلوی انتشار این گونه پیام‌ها گرفته شود. ادامه مطلب...
 
 
پیامی که به تازگی توسط یکی از اپراتورهای تلفن همراه منتشر می‌شود بسیار تاسف‌بار است. همانطور که در عکس مشاهده می‌شود در این پیام از مخاطب درخواست می‌شود درکارگاه آموزشی!؟ یکروزه «مهره مار» شرکت کنند.
آیا اگر مربی این به اصطلاح کارگاه آموزشی(درعکس منتشرشده نام وی موجود است) و یا شرکت و موسسه‌ایی که این ماجرای عبث خرافاتی را حمایت و راه انداخته‌اند این هزینه را صرف آموزش‌های مناسب‌تری می‌کردند جامعه به سمت رشد و علمی تر شدن قدم بر نمی‌داشت؟
 

عکس بالا توسط یک خبرگزاری منتشر شده است.  لینک منبع خبر
 

 
هر چند يك پاسخ سنجيده به اين سوء تفاهم در زير خبر داده شده است و اين هم پاسخ استاد به اين‌خبر كه
هنوز دبير سايت(تا ساعت ۱۹، ششم اردیبهشت) آن را تاييد و درج نكرده‌اند:
 
پیام استاد محمود معظمی به این خبرگزاری
 
"با سپاس از شما نويسنده حساس و مسئول به وضعيت جامعه‌مان. 
 
من معظمى هستم، محمود معظمى
 
و بدينوسيله از جنابعالى و يك همراه دعوت مى‌كنم در اين كارگاه يكروزه ميهمان ويژه من باشيد و اگر در پايان هنوز بر اين باور بوديد كه مطالب ارايه‌شده گسترش خرافه‌پرستى است من شخصاً اين بساط را جمع خواهم كرد.
 
نكته جالب آن نشريه محترم كه تنها در فضاى آزاد امكان رشد و گسترش مى‌تواند بيابد، شوربختانه در پى يافتن موسسه و سازمانى دولتى است براى هر چيزى تعيين تكليف كند.
 
معمولاً همانطور كه در قانون آمده است، شما مى‌توانيد به دادگسترى مراجعه و با اریه دليل و مدرك و ذكر ضرر و زيانى كه ممكن است به جامعه وارد شود طرح دعوى كنيد.
 
البته اين زمانى است كه به ارزش و منزلت خبرنگارى و قدرت قلم كم باور يا نا اميد شده باشيد. 
 
 
با احترام
دوستدارتان
محمود معظمى"
 
پی‌نوشت: اميدواريم اين عزيزان در كارگاه حضور بهم رسانند و با پيشرفته‌ترين يافته هاى علمى در زمينه نفوذ آشناتر شوند.
 
 
اگر شما خواننده این خبر هنوز از چندوچون
كارگاه آموزشی "مهره مار" یا "چگونه در نگاه اول محبوب واقع شویم؟" با خبر نيستيد
 
محمود معظمی | Mahmoud Moazami
...
 
خواننده گرامی دیدگاه شما در خصوص این مطلب چیست، لطفا اینجا بنویسید!
 

. . .

... آموزش‌های محمود معظمی را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید ...

               

. . .

 



. . .

دانلود آموزش‌های محمود معظمی

دیدگاه های شما  

 
-1 #78 فروغ مطیعی 29 خرداد 1395 ساعت 22:19
با سلام و درود خدمت استاد گرانقدر و تمام دوستان مکتب کمال
مطیعی هستم فروغ مطیعی
خدا را شکر میکنم که در جایی که نیاز داشتم سمینار مهره شرکت کردم و تاثیر بسیار شگرفی در زندگی من بوجود آمده . استاد عزیز متشکرم. امیدوارم کسانی هم که ندانسته در مورد سمینار مهره مار قضاوت کردند بهتره که یک بار در این سمینار شرکت کنند تا معجزه سخنان استاد معظمی را ببینند. بعد قضاوت کنند. البته منفی اندیشان خیلی سخت قابل تغییر هستند.
استاد متشکرم که زندگیم با آموزش های شما هدفمند شد. چقدر زندگی زباست
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #77 فرشید 16 اردیبهشت 1395 ساعت 12:57
متاسفانه جامعه ایران به خودشون این اجازه رو میدن که درباره هر چیزی نظر بدن و اون رو رسانه ای کنن بدون اینکه حتی یک تحقیق کوچک توی گوگل رو انجام بدن! :sad:
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #76 فرشید 16 اردیبهشت 1395 ساعت 12:54
متاسفانه جامعه ایران بهرخودشون اجازه دخالت در هر موضوعی رو میدن بدون اینکه این زحمت رو بکشن که کوچکترین تحقیق رو درباره اون بکنن.
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #75 زهرا کارآگاه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 22:01
من هم در سایت مربوطه . از استاد دفاع کردم . اگر شخصی که این مطلب را نوشته کمی درباره استاد تحقیق میکردند متوجه میشدند که خرافاتی در کار نیست
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #74 قاسم قصابان 14 اردیبهشت 1395 ساعت 11:16
نمیدونم پیامم اومد تو پیج یا نه
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #73 قاسم قصابان 14 اردیبهشت 1395 ساعت 11:11
با سلام حضور یکایک شما دانش اموختگان عزیز - من نه جزو دانش اموختگان استادم نه وابسته به هیچ چیز دیگری ولی میگوییم که ( هر کس که مرا پندی دهد - خویش من است ) من ایشونو از راه دور میبوسم و بایشان هزار مرتبه از خداوند منان طلب بهروزی و موفقیت را ارزو دارم و امید این را دارم که این پیام من به ایشان برسد - قصابان هستم قاسم قصابان


از دل بر اید بر دل نشیند
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+2 #72 علی عطا رضایی 13 اردیبهشت 1395 ساعت 13:17
فاش می‌گویم و از گفته خود دلشادم بنده عشقم و از هر دو جهان آزادم
طایر گلشن قدسم چه دهم شرح فراق که در این دامگه حادثه چون افتادم
من ملک بودم و فردوس برین جایم بود آدم آورد در این دیر خراب آبادم
سایهٔ طوبی و دلجویی حور و لب حوض به هوای سر کوی تو برفت از یادم
نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار چه کنم حرف دگر یاد نداد استادم
کوکب بخت مرا هیچ منجم نشناخت یا رب از مادر گیتی به چه طالع زادم
تا شدم حلقه به گوش در میخانه عشق هردم آید غمی از نو به مبارکبادم
گر خورد خون دلم مردمک دیده سزاست که چرا دل به جگرگوشه مردم دادم
پاک کن چهره حافظ به سر زلف ز اشک ور نه این سیل دمادم ببرد بنیادم

سلام براستاد زندگی
محمودمعظمی عزیز
بنده در کارگاه مهره مار شرکت کردم وبسیارخوشحالم که باچنین شخصی آشنا شدم وانشالله که بتوانم در تمام دوره های ایشان شرکت مهم ترین در زندگی لذت بردن اززنده بودن هست
بقیه مشکلات همه خود بخود حل میشود
بسیار سپاشگذارم ازتمامی دست اندرکاران مکتب کمال
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+1 #71 سعيد نياكان 13 اردیبهشت 1395 ساعت 09:59
سلام آقاي محمود معظمي
من سال ٨٦-٨٥ در سمينار موفقيت شما شركت كردم و سال ٩٢ به عنوان جوان موفق ايراني به صدا و سيماي جمهوري اسلامي دعوت شدم به عنوان ميهمان ويژه ي جاده ي جواني و چندين برنامه ي ديگر...
امروز با ديدن اين خبر وظيفه ي خودم ديدم اول تشكر كنم از نحوه ي نام گذاري آگاهانه و با مسماي شما بر روي سمينارهاتون و دوم از همه ي كساني كه ميل به پيشرفت دارند به خصوص كساني كه مثل ايشان به شانس و خرافات اعتقادي ندارند و معتقدند كه دانش و آگاهي كليد و لازمه ي موفقيت است در سمينارهاي علمي شركت كنند.
با تشكر فراوان از استاد عزيزم محمود معظمي كه علمي ترين سمينارهاي داخل ايران را با ايشان تجربه كرده ام.
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+1 #70 احسان نصراللهی 11 اردیبهشت 1395 ساعت 18:28
با سلام واحترام خدمت استاد گرامی
جناب آقای دکتر محمود معظمی
من آرامشی که در زندگیم تجربه میکنم ، درآمدی که به راحتی کسب میکنم ، پشتوانه ای که برای خودم ساخته ام همه وهمه را مدیون آموزشهای شما و شاگردان شما هستم.
همیشه هستند کسانی که توانایی درک و پذیرش مطاالب متضاد با باورهاشون رو ندارند و فکر میکنند که تنها مطالبی که آنها میدانند و بازگو مکینند درست است.
و متاسفانه حاضر به شنیدن حرفهای سایرین نیستند.
مطمئن هستم اگر نویسنده این مطلب در یکی از کارگاه های شما شرکت کند در صورت دقت و شنیدن بدون جانبداری نظرش به کل تغییر خواهد کرد.
امیدوارم همیشه پایدار باشید.
متشکرم
نصراللهی
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+1 #69 امیر 09 اردیبهشت 1395 ساعت 09:31
سلام استاد من مزاری هستم وحید مزاری و ازاینکه با شما وروشهای شما برای شادمانی و ثروت اندوزی آشنا شدم بسی خوشحال شدم شما زندگی وطرز فکر منو نسبت به پدیده ایی به نامه ثروت و از اون مهمتر شادمانی و خدمت ب مردم عوض کردید بسیار ممنونم .یک نکته ی مهم لازم به ذکر بهتون بگم با نهایت احترام برای بزرگمرد چون شما .وتاسف برای مردمان این سرزمین .اینجا ایران است سرزمین و شما سرزمینی که خرافات و وهم جاشو با واقعیت و تفکر عوض کرده.داتون باشه پشت سر یک فرد موفق و خدمتگذار واقعی ب مردم حرف و حدیث بسیار است .دوستون دارم و خیلی دوس دارم از نزدیک باشما هم کلام باشم
پاسخ به این دیدگاه
 

افزودن دیدگاه

کد امنیتی
لطفا تصویر دیگری را به من نشان بده

با ارسال نظرات خود ما را در هر چه بهتر کردن خدماتمان یاری دهید.