آموزش فروش

مراسم یادبود خانم «فریبا خیل تاش»، همسر گرامی محمود معظمی

فرستادن به ایمیل

با قلبی آکنده از اندوه به اطلاع می رساند خانم فریبا خیل تاش پس از سال ها مبارزه شجاعانه با بیماری سرطان، صبح جمعه به وقت تهران دار فانی را وداع گفتند. با توجه به اینکه محمود معظمی عازم کاناداست، مراسم یادبودی در ایران با حضور ایشان فردا برگزار می شود. این مراسم یکشنبه ۲۶ مرداد از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ صبح در مسجد الغدیر تهران (واقع در بلوار میرداماد، بین ایستگاه مترو میرداماد و میدان مادر) برگزار می گردد.

حضور شما سروران و عزیزان مایه تسلای خاطر محمود معظمی و سایر بازماندگان خواهد بود.

 

دیدگاه های شما  

 
0 #74 آذرمیدخت صفوی 31 مرداد 1393 ساعت 07:50
استاد عزیز و گرانقدرم : با تمام جودم خدمت شما تسلیت عرض میکنم ، لطفا ما رو شریک غم خود بدانید..... روز واقعه من در مقابل حرم رضوی ، از امام رضا "ع" درخواست کردم و ایشان را به بزرگی و عزتشان قسم دادم ، " هر آنچه خیر و صلاح استاد عزیزم در آن است برای ایشان مقدر شود ".....
وقتی از حرم خارج شدم و خبر را شنیدم به تنها چیزی که فکر کردم این بود که ایشان الان کجا هستند؟
ولی الان که به دعایم فکر میکنم ، نمیدانم چگونه ولی میدانم که مستجاب شده.....
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #73 پروا بهرامي 29 مرداد 1393 ساعت 11:35
براي آقاي معظمي بزرگوار و خانواده ايشان از خداوند بزرگ صبر و شكيبايي مسئلت دارم...
چرا رفتی ؟! چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
نگفتی ماه تاب امشب چه زیباست
ندیدی جانم از غم ناشکیباست
چرا رفتی؟ چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
خیالت گر چه عمری یار من بود
امیدت گر چه در پندار من بود
بیا امشب شرابی دیگرم ده
ز مینای حقیقت ساقرم ده
چرا رفتی؟ چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+2 #72 رضــا عــدیــلی پــور 28 مرداد 1393 ساعت 18:23
برای استاد عزیزم، محمود معظمی
شادی عزیز و دوست داشتنی
و خانواده محترم معظمی
آرامش روح و جان را برای شما
از خداوند مهربان و بخشنده خواستارم

منتظر به دیدن لبخند دلتان، ایستاده لبخند میزنم . . .
شاگرد شما
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #71 مریم کریمی مطلق 28 مرداد 1393 ساعت 07:09
با عرض سلام و یاد بود از خانم فریبا خیل تاش همسر گرامی استاد محمود ومعظمی . واقعااا ناراحت شدم واقعا شوکه شدم باورم نشد این پیام رو دیدم واقعا باورم نمیشه...... من افتخار آشنایی داشتم در کارگاه فن بیان در شهرستان اهواز ایشون و دختر بسیار زیباشون شادی کوچولو رو از نزدیک ببینم و خیلی متاسف شدم این خبر رو شنیدم تسلیت عرض می کنم خدمت استاد و خانواده محترمشان . روحشان شاد :cry: :sad: :cry: :sad:
زندگی کن!

حتی اگر بهترینهایت را از دست دادی

چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر برایت می سازد
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #70 ساترا میربد 27 مرداد 1393 ساعت 12:40
زوحشان شاد و قرین رحمت حق باد . از خداوند بزرگ برای شماو خانواده محترم صبرو شکیبایی می طلبم .
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+1 #69 نسترن 27 مرداد 1393 ساعت 11:45
اوقعا شوکه شدم تسلیتم می گم
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #68 سامان 27 مرداد 1393 ساعت 02:09
امیدوارم با حضور امروزم در مراسم یادبود،توانسته باشم ذره ای در غم استاد شریک باشم.
برای من اندوه این فقدان با اندوه فقدان عزیزانم فرقی نداشت.
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #67 وحيد،سرباز وطن 27 مرداد 1393 ساعت 01:55
تسليت
استاد خيلي مردي همين كه صبح جمعه خم به ابرو نياوردي تا اختتاميه بجه ها همجنان شيرين بمونه واقعا خاطره شد
خاطره اي شيرين اما تلخ.........
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+1 #66 حانیه برمخشاد 26 مرداد 1393 ساعت 23:51
استاد عزیز بسیار متاثر شدم، واقعه ی دردناک و غمناکی است، مطمئنم که هم اکنون ایشان در همین نزدیکی ها راحت و آسوده و عاری از درد جسمانی، صبوری و حوصله شما را نظاره میکنند و تبسمی تحسین آمیز بر پدری شما برای فرزندان عزیزتان بر چهره شان نقش بسته، که خود حامی شیرینی برای شماست.
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #65 سامان 26 مرداد 1393 ساعت 22:52
:cry:
روحشون غریق رحمت خداوند مهربان
پاسخ به این دیدگاه
 

افزودن دیدگاه

کد امنیتی
لطفا تصویر دیگری را به من نشان بده

با ارسال نظرات خود ما را در هر چه بهتر کردن خدماتمان یاری دهید.