آموزش فروش

همراه هر مرد موفق، یک زن صبور و مهربان است

فرستادن به ایمیل

این روزها محمود معظمی در نقاط مختلف ایران سمینار داشته است. از ساری گرفته تا اهواز و کیش و مشهد. استقبال شما از این سمینارها و کارگاه‌های آموزشی نیز مثل همیشه فوق‌العاده بوده است. اما این چند کارگاه و سمینار اخیر، یک فرق بزرگ با برنامه‌های قبلی محمود معظمی داشته‌اند: همسر ایشان و دختر کوچکشان، در تمام این شهرها با محمود معظمی همراه بوده‌اند.

خانم فریبا خیل‌تاش، همسر محمود معظمی، و دختر کوچکشان شادی (که کلاس اول دبستان است)، چند هفته‌ای هست که از کانادا به ایران سفر کرده‌اند تا مدت بیشتری را اینجا در کنار محمود معظمی باشند. حضور آنها، محمود معظمی را هم شاداب‌تر و پرانرژی‌تر از همیشه کرده و مخصوصا همراهی آنها در سمینارها و کارگاه‌های اخیر، بسیار ارزشمند و موثر بوده است. البته این نخستین بار نیست که همسر و دختر محمود معظمی در سمینارها و کارگاه‌ها او را همراهی می‌کنند، اما تعداد بالای سمینارهای هفته‌های اخیر و تنوع شهرهایی که در آنها سمینار و کارگاه برگزار شده، این همراهی را پررنگ‌تر از همیشه کرده است.

محمود معظمی هم قدر همراهی همسرش را می‌داند و آن را در عمل هم نشان می‌هد. در سمینارها، محمود معظمی همسر و دخترش را روی سن دعوت می‌کند، می‌گوید که حضور و همراهی آنها چقدر برایش مهم است، و از آنها تشکر می‌کند. معظمی می‌گوید: «عامل اصلی که باعث شد من تمام وقتم را روی مکتب کمال بگذارم، تشویق‌های همسرم بوده است.» معظمی می‌گوید به‌خاطر صبوری همسرش و دخترانش (آناهیتا، رومینا و شادی) است که او می‌تواند وقت زیادی را دور از همسر و خانواده بگذارند و آموزش‌های مکتب کمال را گسترش دهد. (دفعۀ پیش که همسر و دختر محمود معظمی می‌خواستند به کانادا برگردند، شادی در فرودگاه کلی گریه کرد. او مخصوصا در این سن، خیلی دوست دارد کنار پدرش باشد، و همۀ اینها مدیریت و صبر بیشتر خانم خیل‌تاش را می‌طلبد که ایشان به‌خوبی از عهده‌اش برآمده‌اند.)

ما این مطلب را روی سایت منتشر می‌کنیم تا از طرف همۀ دست‌اندرکاران مکتب کمال، از خانوادۀ محمود معظمی و به‌ویژه همسر ایشان سرکار خانم فریبا خیل‌تاش تشکر کنیم که با انگیزه دادن به محمود معظمی، صبر، و تحمل دوری از او، امکان داده و می‌دهند که آموزش‌های مکتب کمال روز به روز بیشتر و بهتر گسترش پیدا کند و افراد بیشتری با این آموزش‌های سرنوشت‌ساز و فوق‌العاده موثر آشنا شوند. بخش دیدگاه‌های این مطلب آماده است تا شما هم پیام‌های تشکر خود را از همسر و خانوادۀ محمود معظمی بنویسید. شما دوست دارید چگونه از همسر و خانوادۀ محمود معظمی سپاسگزاری کنید؟

 

محمود معظمی در کنار همسرش فریبا خیل‌تاش و دخترشان شادی در سمینار شاد باشید و ثروتمند شوید در مشهد

محمود معظمی در کنار همسرش فریبا خیل‌تاش و دخترشان شادی در کارگاه مهارت‌های زندگی در اهواز

محمود معظمی و همسرش فریبا خیل‌تاش به همراه امین القاسی‌زاده (مدیر موسسه فرهنگی-هنری پویش) در کارگاه مهارت‌های زندگی در اهواز

شادی معظمی، دختر کوچک محمود معظمی که در کلاس اول دبستان درس می‌خواند و این روزها از بودن در کنار پدر و مادرش بسیار خوشحال است

محمود معظمی، همسرش فریبا خیل‌تاش و دخترشان شادی، به‌همراه امین القاسی‌زاده (مسئول برگزاری کارگاه مهارت‌های زندگی) در رستورانی در اهواز

امین مُجدّمی، مدیرعامل پایانه‌های اتوبوس‌رانی خوزستان و همسر ایشان، در کنار محمود معظمی، همسرشان فریبا خیل‌تاش و دخترشان شادی،
به‌همراه امین القاسی‌زاده (مسئول برگزاری کارگاه مهارت‌های زندگی) و امیرحسین نعماوی‌زاده (وب‌مستر سایت مکتب کمال) در رستورانی در اهواز

 

. . .

خواندن این مطلب برای شما مفید بود؟ می‌توانید هم‌اکنون مشترک مطالب سایت شوید
تا جدیدترین مطالب برای شما ای‌میل شود. لطفا روی تصویر زیر کلیک کنید:

دیدگاه های شما  

 
0 #32 پوریا محمدی قیطاس آبادی 04 دی 1392 ساعت 19:03
درود بر خانواده ی دوست داشتنی محمود معظمی
به نظر بنده باید به خانواده هایی این چنین موفق و الگو، بی نهایت شاد باش و دست مریزاد گفت.
و دراین باره من تعبیرم به عنوان یکی ازعوامل موفقیت این خانواده این است که: خانواده ی محمود معظمی در حقیقت یک تیم حرفه ای در زمینه های مختلف زندگی هستند و این امر محقق نمی شود جز با فعالیت و برخوردهای حرفه ای ومناسب.
****و هیچ گاه در یک تیم حرفه ای تنها یک نفر تاثیر گذار نیست و از اینرو مکتب کمالی ها باید ممنون و قدردان شادی خانم، بانوان رومینا، آناهیتا، سر کار خانم خیلتاش و البته استاد دلسوز محمود معظمی باشند.
امیدوارم برکت وجود شما خانواده بزرگوار، منبع الگویی باشد برای ما جوانان که در شرف ازدواج هستیم.
شاد و پیروز باشید :-)
ارادتمند شما پوریا محمدی قیطاس آبادی
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #31 هما شرفي 24 مهر 1392 ساعت 16:20
نقل قول فریبا خیلتاش:
با تشکر از شما دوست مهربان. پاینده باشید

سلام سركار خانم خيلتاش عزيز
سوالم در رابطه با شخص خاصي نيست بطور كلي پرسيدم و خودم اين مشكل را دارم و تحمل سختيهاي زيادي كردم و امروز پس از سالها صيوري كردن احساس خستگي مي كنم هر چند به چيزهايي رسيده باشم ////
متشكرم از لطفتون
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #30 مهدیه 22 دی 1391 ساعت 17:17
نقل قول فریبا خیلتاش:
با سلام خدمت شما دوست عزیزو سپاس از قدردانی شما .از اینکه مرا به همسرتان بعنوان یک الگومثبت معرفی میکنید
ممنونم، ولی نکته ای قابل ذکر رااجازه دهید که با شما درمیان بگذارم. همانطور که مستحضر هستید انسانها با هم تفاوت دارند
و اگر بخواهیم که خوشبخت باشیم باید به این تفاوتها احترام بگذاریم.
بعقیده من اولین واحد اجتماع خانواده است و افراد در ازدواج ابتدا نسبت به خانواده خود وظیفه دارند بعد دیگر مراتب اهمیت پیدا میکنند. ضمن اینکه همسر شما باید در یک افق دید با شما باشد تا ضرورت خدمت شما را به جامعه حس کند و ما نمیتوانیم کسی را مجبور به کاری کنیم که دوست ندارد و یا آنرا ضروری برای زندگی خود نمیداند. انگیزه افراد متفاوت است و برای همه، نمیشود از یک نسخه استفاده کرد ، شاید این نسخه برای زندگی من کاربرد داشته ولی برای همسر شما ممکن است بی معنی باشد. پس بجاست که دراین امر با دقت نظر بیشتری تحقیق وسپس حرکت کنیم. همیشه سربلند همیشه پیروز.

با سلام و عرض ادب حضور سرکار خانم خیلتاش
سپاس فراوان از شما که این قدر زیبا در مورد تفاوت انسانها صحبت کردید. واقعا لذت بردم و امیدوارم همه ما در زندگی مان به این نکته مهم توجه داشته باشیم.
صمیمانه از شما سپاسگزارم و برایتان سلامتی , عشق و نشاط را در کنار استاد عزیزمان و فرزندتان ارزو مندم.
شاداب باشید
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+1 #29 فریبا خیلتاش 10 آذر 1391 ساعت 09:06
نقل قول معصوم:
با سلام و عرض ارادت خدمت سرکار خانم فریبا خیل تاش
متشکرم دوستتون دارم


من هم از شما برا محبتتون سپسگزارم. همیشه سربلند همیشه پیروز
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+1 #28 فریبا خیلتاش 10 آذر 1391 ساعت 09:04
نقل قول کریمی مطلق:
سلام یا بقول استاد معظمی :lol: سلللللللللللللللللام
عارضم خدمتون که:
فقط این رو بگم خدمت سرکار خانم خیل تاش ما از استاد معظمی فقط درس یاد نگرفتیم ما از شما هم درس صبر وبردباری رو یاد گرفتیم پس شما رو شاید بیشتر از استاد معظمی دوست می داریم چون نتیجه صبر شما بود که ما از استاد چیزهاااااا یاد گرفتیم سپاسگزارم وآرزوی روزهای خوش و آرام برای شما وخانواده محترمتان : :lol: :

نقل قول کریمی مطلق:
سلام یا بقول استاد معظمی :lol: سلللللللللللللللللام
عارضم خدمتون که:
فقط این رو بگم خدمت سرکار خانم خیل تاش ما از استاد معظمی فقط درس یاد نگرفتیم ما از شما هم درس صبر وبردباری رو یاد گرفتیم پس شما رو شاید بیشتر از استاد معظمی دوست می داریم چون نتیجه صبر شما بود که ما از استاد چیزهاااااا یاد گرفتیم سپاسگزارم وآرزوی روزهای خوش و آرام برای شما وخانواده محترمتان : :lol: :



با تشکر وسپاس از قدرشناسی شما دوست محترم. موجب افتخار من است اگر بتوانم منشا
اثر باشم. سربلند و پیروز باشید.
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+1 #27 فریبا خیلتاش 10 آذر 1391 ساعت 09:00
نقل قول MohammaD sharifi:
سلام پر از شادی به شادی که دل باباش رو شاد کرده
سلام به خیل تاش که به استادمون انرژی موشک رو دادن یه دوری توی شهرستان ها بزننه
این همه سووووخت توی این وضع خراااب اقتصادی قنیمته
واقعا از شما خانوم فریبا خیل تاش تشکر میکنیم که این سوخت و این انرژی باعث شد
دوستای گلمون توی شهرستان ها هم شاد و شنگول بشن و بهتر زندگی کنن
فریبا خانوم بدون که خیلی سفرت ارزش داشت برای محمود معظمی و برای مردم
آقا محمود هم خوب قدرتون رو میدونه از شمال تا جنوب برده شما رو
امیدارم حساااابی بهتون خوش بگذره
جواهر ده هم یه سری بزنین خیلی عالیه بهتون خوش میگذره ( جواهر ده بالای کوه های رامسر هستش نزدیکه به ویلاتون تقریبا )
شااااد باشین


با تشکر از قدرشناسی شما دوست عزیز.انشاالله در سفر بعدی به جواهدرده هم سر خواهیم زد.با کمال میل. پیروز باشید
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+2 #26 فریبا خیلتاش 10 آذر 1391 ساعت 08:56
نقل قول MohammaD sharifi:
سلام پر از شادی به شادی که دل باباش رو شاد کرده
سلام به خیل تاش که به استادمون انرژی موشک رو دادن یه دوری توی شهرستان ها بزننه
این همه سووووخت توی این وضع خراااب اقتصادی قنیمته
واقعا از شما خانوم فریبا خیل تاش تشکر میکنیم که این سوخت و این انرژی باعث شد
دوستای گلمون توی شهرستان ها هم شاد و شنگول بشن و بهتر زندگی کنن
فریبا خانوم بدون که خیلی سفرت ارزش داشت برای محمود معظمی و برای مردم
آقا محمود هم خوب قدرتون رو میدونه از شمال تا جنوب برده شما رو
امیدارم حساااابی بهتون خوش بگذره
جواهر ده هم یه سری بزنین خیلی عالیه بهتون خوش میگذره ( جواهر ده بالای کوه های رامسر هستش نزدیکه به ویلاتون تقریبا )
شااااد باشین

نقل قول فرید:
با عرض سلام خدمت استاد گرانقدرم دکتر محمود معظمی و خانواده ی محترمشون و همسر محترمشون سرکار خانم خیل تاش.
من به نوبه ی خودم از شما خانواده ی گرم و صمیمی کال تشکر رو دارم و براتون شادی ، ثروت،آرامش و همچنین قدرت آرزومندم!
سرکار خانم خیل تاش جناب دکتر معظمی زندگی رو به من یاد دادند.و امروز شما درسی به همه ی ما میدید.اون درس اینه که انسان های خوشبخت دوست دارن دیگران هم خوشبحت بشن.هم شما و هم همسرتون و هم خانوادتون برای ما الگو هستید.
با تشکر فراوان.
امیدوارم که به شیراز هم تشریف بیارید همراه خانواده ی محترمتون.
ف
رید از شیراز.


با تشکر از قدرشناسی، محبت و صفا و صمیمیت شما دوست عزیز.این کاملا حرف درستی است که انسانهای خوشبخت سعی در خوشبخت کردن دیگران میکنند پس به امید روزی که کمر همت را در این راه مهم ببندیم و بتوانیم جامعه ای خوشبخت تر و سالمتر داشته باشیم..پاینده باشید.
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+1 #25 فریبا خیلتاش 10 آذر 1391 ساعت 08:44
نقل قول داریوش رشادت:
سلام...واقعا چی میتونه به اندازه ی دلگرمی و پشتوانه ی همسر به مرد قوت قلب بده...؟
من به سهم کوچک خودم از این همه دلگرمی سپاسگزارم


من هم از قدرسناسی شما سپاسگزارم. پاینده باشید
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+1 #24 فریبا خیلتاش 10 آذر 1391 ساعت 08:42
نقل قول حسین:
سلام سرکارخانم خیل تاش.....من حسین هستم از اضفهان...من همیشه عکسهای شما در کنار استاد گرانقدرم اقای معظمی را به خانمم نشان میدهم ویاداور میشوم که ایشان در کشوری دیگر دوری استاد رو تحمل میکنند تا استاد بتوانند در ایران در مکتب کمال به همنوعان خود خدمت کنند و این باعث میشود خانم من بتواند دوری مرا تحمل کند وایراد نگیرد چون میداند نهایت سعی خودم را انجام میدهم تا بتوانم موفق تر بشوم وبتوانم ته انسانها خدمت کنم امثال خانم من به الگوهایی همانند خانم خیل تاش نیاز دارن از خانم خیل تاش متشکرم وبرای ایشان وخانواده محترمشان واقای دکتر ارزوی موفقیت بیشتر صحت وسلامتی واز از خدا میخواهم هر روز شادتر و ثروتمندتر بشوند.

با سلام خدمت شما دوست عزیزو سپاس از قدردانی شما .از اینکه مرا به همسرتان بعنوان یک الگومثبت معرفی میکنید
ممنونم، ولی نکته ای قابل ذکر رااجازه دهید که با شما درمیان بگذارم. همانطور که مستحضر هستید انسانها با هم تفاوت دارند
و اگر بخواهیم که خوشبخت باشیم باید به این تفاوتها احترام بگذاریم.
بعقیده من اولین واحد اجتماع خانواده است و افراد در ازدواج ابتدا نسبت به خانواده خود وظیفه دارند بعد دیگر مراتب اهمیت پیدا میکنند. ضمن اینکه همسر شما باید در یک افق دید با شما باشد تا ضرورت خدمت شما را به جامعه حس کند و ما نمیتوانیم کسی را مجبور به کاری کنیم که دوست ندارد و یا آنرا ضروری برای زندگی خود نمیداند. انگیزه افراد متفاوت است و برای همه، نمیشود از یک نسخه استفاده کرد ، شاید این نسخه برای زندگی من کاربرد داشته ولی برای همسر شما ممکن است بی معنی باشد. پس بجاست که دراین امر با دقت نظر بیشتری تحقیق وسپس حرکت کنیم. همیشه سربلند همیشه پیروز.
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+1 #23 فریبا خیلتاش 10 آذر 1391 ساعت 08:20
نقل قول Mahsa:
سرکار خانم خیل تاش٬

از همراهی فوق العاده تون به سهم خودم تشکر می کنم و امیدوارم که سالهای سال در کنارهمسرتون جنای آقای محمود معظمی سالهای سال به شادی و سلامتی و موفقیت زندگی کنین و آرزو میکنم که اطرافیانتون هم که شامل کل ایرانیان می شه از برکت و انرژی زندگی خوشبخت شما به رشد و تعالی برسند.

همچنان سربلند و پاینده باشید


با تشکر از محبت و قدرشناسی شما دوست عزیز. در کنار همسرم بودن همیشه از خواسته های قلبی من
بوده و هست، گرچه سالهای اخیر این مهم کمتر تحقق پیدا کرده است. ولی خوشحال هستم که تلاشهای هر دو ما از جهات متفاوت موجب رشد و تغییرات مثبت در زندگی دیگر انسانها شده است. سربلند و پیروز باشید.
پاسخ به این دیدگاه
 

افزودن دیدگاه

کد امنیتی
لطفا تصویر دیگری را به من نشان بده

با ارسال نظرات خود ما را در هر چه بهتر کردن خدماتمان یاری دهید.