آموزش فروش

فرصت همکاری داوطلبانه برای ترجمه فیلم‌های آموزشی

فرستادن به ایمیل

برای شما دوستان عزیزی که به زبان انگلیسی تسلط دارید، به آموزش در زمینه‌های موفقیت علاقه‌مندید و دوست دارید به صورت داوطلبانه، خدمتی ارزشمند به هم‌وطنان خود ارائه دهید، خبر خوشی داریم: وبسایت محمود معظمی قصد دارد فیلم‌های آموزشی در زمینه‌های موفقیت به زبان انگلیسی را، با زیرنویس فارسی در اختیار اعضای خود قرار دهد. به‌این منظور، نیاز به داوطلبانی داریم که با توانایی و شوق، برای ترجمهٔ گفتارهای فیلم با ما همکاری کنند. فیلم‌ها از سوی دفتر محمود معظمی در اختیار داوطلبانی که برای همکاری انتخاب می‌شوند، قرار داده می‌شود. نام مترجم/مترجمان در ابتدا و انتهای فیلم درج خواهد شد. نحوه‌ٔ همکاری نیز همان‌طور که ذکر شد، به صورت داوطلبانه و بدون دریافت دستمزد خواهد بود. لطفاً شما عزیزانی که آمادگی و تمایل این کار را در خود می‌بینید، رزومهٔ خود را به نشانی ایمیل  ارسال فرمایید.

دیدگاه های شما  

 
+1 #9 ميثا سفيدچيان 31 تیر 1394 ساعت 09:14
با سلام ، با تشکر از آقاي معظمي و تيم ايشان . من واقعا و عميقا دوست داشته و دارم دراين امر به شما کمک کنم . منتهي تازه در حال آموزش ابتدايي زبان انگليسي هستم . کاش واقعا راه حلي وجود داشته باشه؟
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #8 رضا 23 تیر 1394 ساعت 18:53
اگه انگلیسی رو کامل بلد بودم با کمال میل این کار رو انجام میدادم تا بتونم حداقل ی بخش از موفقیت هام رو که مدیون اقای معظمی هستم جبران کنم . خیلی عذر میخام
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #7 جواد 23 تیر 1394 ساعت 11:23
سلام
شما که قصد خدمت به هم وطنای عزیزمونو دارید بهتره هزینه های سمینار و دوره های نجومیتونو کم کنید یا مجانی بزارید ایده تبلیغاتی غیر منصفانه ایه برای فروش محصولاتتون
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #6 فرزاد 22 تیر 1394 ساعت 23:19
استاد معظمی شما همیشه میگی اصل قیمت و باید برای همه چیز قیمبتش رو بپردازی....شما که اینهمه پول میگیری بابت آموزشهات خب خدمت کن به دیگران و دست یکی دو نفرم بگیر و پولش هم بپرداز.....فقط برای دیگران شعار دادن هنر نیست.....

سردبیر محترم سایت شما هم لطفا با لفاظی و جمله سازیهای عجیب و غریب مودبانه که پشت یک ماسک ادب و متانت نهفته هست دفاع نفرمایید....
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+1 #5 غلامحسن 22 تیر 1394 ساعت 02:25
نقل قول سردبیر سایت:
سلام دوست عزیز. از توجه شما سپاسگزاریم. متوجه نشدیم چرا این طرح را مغایر با برند آموزشی محمود معظمی می‌دانید. ضمناً به اطلاع شما می‌رسانیم که این طرح را خود آقای معظمی پیشنهاد کرده و خواسته‌اند که اجرا شود.

شاد و تندرست باشید

مگه اینجا NGO است؟
مکتب کمال یک سازمان انتفاعیه که کارش کسب درآمده.
تو کارش بهترینه اما ضعف هم داره.
آقای معظمی هیـــــــــــــــــچ وقت از هیــــــــــــچ کس نخواسته کار داوطلبانه انجام بده.
اگه دستور این کارو ایشون داده که ضدغرضه ؛چون به قول دوستمون انتظارکار مجانی و مفتی مال بچه هاست و خلاف آموزه های ایشونه.
اگه هم نظر تیم زحمت کش مکتب کمال و شماست که اصلا کار خوبی نکردین.
دیدم و شنیدم که سخت کار میکنید که کارتون در نهایت کیفیت ممکن عرضه بشه.
خلاصه این که این آگهی با پارادایم شما جور در نمیاد
خیلی ممنون که خوندین و پاسخ دادین.
پاسخ به این دیدگاه
 
 
-5 #4 سردبیر سایت 21 تیر 1394 ساعت 15:42
نقل قول غلامحسن:
سلام
سردبیر عزیر سایت
آقای قزوینی ، نعماوی زاده یا سایر دوستان دست اندرکار، لطفا توجه بفرمایید:
اینجا وبسایت مکتب کمال است.
این نام، محصول سالها زحمت آقای معظمی و سایر دوستان است
هر طرح ظاهرا خلاقانه ای، لزوما منطقی و و پیش برنده نیست.
لطفا نکنید این کارها را.... نکن برادر من.... نکن عزیز دل برادر.... نکن


سلام دوست عزیز. از توجه شما سپاسگزاریم. متوجه نشدیم چرا این طرح را مغایر با برند آموزشی محمود معظمی می‌دانید. ضمناً به اطلاع شما می‌رسانیم که این طرح را خود آقای معظمی پیشنهاد کرده و خواسته‌اند که اجرا شود.

شاد و تندرست باشید
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+6 #3 غلامحسن 21 تیر 1394 ساعت 14:29
سلام
سردبیر عزیر سایت
آقای قزوینی ، نعماوی زاده یا سایر دوستان دست اندرکار، لطفا توجه بفرمایید:
اینجا وبسایت مکتب کمال است.
این نام، محصول سالها زحمت آقای معظمی و سایر دوستان است
هر طرح ظاهرا خلاقانه ای، لزوما منطقی و و پیش برنده نیست.
لطفا نکنید این کارها را.... نکن برادر من.... نکن عزیز دل برادر.... نکن
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+10 #2 xXx 21 تیر 1394 ساعت 07:21
سلام ، چیز دیگه ای نمیخواین؟! نوشابه ای، آبمیوه ای! یه وقت ضعف نکنید. شما حاضرید مجانی کار کنید. بله درسته برای پیشرفت هموطنان خوبه- اما بی مایه فطیره
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+6 #1 محسن 20 تیر 1394 ساعت 22:24
فقط بچه ها دنبال چیزهای مجانی هستند
وقت انسان ها مهم است، بالاخره هر وقت گذاشتی یه هزینه ای داره
متأسفم که همچنین مطلبی در سایت دیدم
از بیانات استاد معظمی بعید بود
به قول خود استاد هر چیزی که میخواهی بدست بیاوری هزینه ای دارد
اما در سایت چیز دیگه ای میبینم
این حرکت رو در دانشگاه ها از اساتید برای ترجمه کتاب های انگلیسی دیده بودم
ولی ار سایت شما انتظار نداشتم
با تشکر
پاسخ به این دیدگاه
 

افزودن دیدگاه

کد امنیتی
لطفا تصویر دیگری را به من نشان بده

با ارسال نظرات خود ما را در هر چه بهتر کردن خدماتمان یاری دهید.