آموزش فروش

یک سؤال: چرا دیدگاه‌های شما کم شده است؟

فرستادن به ایمیل

یک سؤال: چرا دیدگاه‌های شما کم شده است؟دوستان و اعضای عزیز وبسایت محمود معظمی؛ مدتی است که احساس می‌کنیم دیدگاه‌هایی که شما عزیزان پای مطالب می‌نویسید، کمتر از قبل شده است. با اینکه آمارهای بازدید نشان می‌دهد که نرخ دیدن و خواندن مطالب حتی بیشتر از قبل شده، اما هر چه بررسی کردیم متوجه نشدیم چرا شما عزیزان کمتر از گذشته وقت خود را صرف نوشتن دیدگاه برای مطالب می‌کنید. این شد که به جای حدس و گمان، تصمیم گرفتیم موضوع را از خودِ شما جویا شویم. آیا لطف می‌کنید و در همین مطلب (اینجا) علت کمتر شدن دیدگاه‌های خودتان را می‌نویسید؟ پیشاپیش از صرف وقت و توجه شما سپاسگزاریم.

. . .

... آموزش‌های محمود معظمی را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید ...

               

. . .



. . .

دیدگاه های شما  

 
+1 #58 سردبیر سایت 30 فروردین 1394 ساعت 13:16
نقل قول رامین:
@سردبیر محترم سایت !
شما توی باور های محدود خودت گیر کردی !
شما نیومدی که بپرسی چرا دیدگاه ها کم شده ، شما به دونبال یافتن ایراد کار خودتان نیستید ،شما اومدی که ثابت کنی خیلی خوب و باحال و اثر بخش و بخشنده هستی و اگر هم مشکلی هست از مخاطبانه ، این دیدگاه شما کاملا و بدون هیچ شکی در نحوه پاسخگویی حق به جانب شما به دیدگاه دوستان مشخص است .
اگر شما به عنوان سردبیر سایت منعکس کننده آموزش های محمود معظمی هستید باید بگم نه من و نه خیلی از مخاطبان این سایت دیگر به آموزش های محمود معظمی اعتقادی نداریم .


این هم یک برداشت است رامین عزیز؛ و سپاسگزاریم که آن را مطرح فرمودید. هیچکس حتی محمود معظمی کامل نیست؛ اما هم ایشان و هم ما سعی می‌کنیم هر روز بیاموزیم و بهتر از روز پیش شویم. در هر حال، سردبیر سایت (علی‌اکبر قزوینی) یک شخصیت حقیقی مستقل از محمود معظمی است و هرچند خطوط کلی نظرات و آموزش‌های ایشان را در سایت پیاده می‌کند، اما مسئولیت نوشته‌ها و دیدگاه‌هایش را کامل می‌پذیرد و می‌داند که ممکن است در ۱۰۰٪ موارد با آموزش‌های محمود معظمی همسو نباشد.

در هر صورت، از تذکر شما سپاسگزاریم و امیدواریم کمک کنید تا این سایت برای مخاطبان و مراجعان خود هر چه مفیدتر باشد؛ و حالشان را بهتر و زندگی‌شان را پربارتر کند.

شاد و تندرست باشید
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+3 #57 رامین 30 فروردین 1394 ساعت 12:22
@سردبیر محترم سایت !
شما توی باور های محدود خودت گیر کردی !
شما نیومدی که بپرسی چرا دیدگاه ها کم شده ، شما به دونبال یافتن ایراد کار خودتان نیستید ،شما اومدی که ثابت کنی خیلی خوب و باحال و اثر بخش و بخشنده هستی و اگر هم مشکلی هست از مخاطبانه ، این دیدگاه شما کاملا و بدون هیچ شکی در نحوه پاسخگویی حق به جانب شما به دیدگاه دوستان مشخص است .
اگر شما به عنوان سردبیر سایت منعکس کننده آموزش های محمود معظمی هستید باید بگم نه من و نه خیلی از مخاطبان این سایت دیگر به آموزش های محمود معظمی اعتقادی نداریم .
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+2 #56 سردبیر سایت 30 فروردین 1394 ساعت 11:56
نقل قول رسول:
چون هیچ اتفاقی تو کشور نیوفتاده که دل ما شاد باشه و شرایط ما هم خواه ناخواه به این مسائل وابسته است هر چقدر هم که ما مثبت باشیم........ وقتی کیف کوک نباشه ، نظر که هیچ ، حوصله غذا خوردنم نیست...


همه چیز از "من" آغاز می‌شود دوست عزیز. "شما"سرمنشأ اتفاق‌های خوب باشید :-) حتی کار مثبت کوچکی مثل آب دادن به یک درخت، غذا دادن به یک گربه، لبخند زدن به یک دوست، خواندن یک مقالۀ خوب، دیدن یک کلیپ مثبت، رد کردن یک پیرمرد از خیابان، با مهربانی پاسخ دادن به کسی که در خیابان از شما آدرس می‌پرسد و…

شاد و تندرست باشید
پاسخ به این دیدگاه
 
 
-2 #55 سردبیر سایت 30 فروردین 1394 ساعت 11:53
نقل قول علی جوان:
سلام
خب وقتی فرصت چك كردن ندارید نیازی به پرسش از كاربران نداره كه
كاربر وقتی ازون طرف جواب نیاد نیازی نمیبینه ارتباط بگیره
من به صمیمی ترین دوستم یا فامیلمم ارتباط بگیرم جواب نده ارتباط قطع میشه


سپاسگزاریم جناب جوان؛ اما دیدگاه و ایمیل دو موضوع مجزا هستند.

در کل، دیدگاه‌ها و ایمیل‌ها خوانده می‌شوند و اگر دیدگاه یا ایمیلی نیاز به پاسخ داشته باشند، حتماً پاسخ داده خواهند شد.

در خصوص ایمیل‌ها نیز اگر امکانات فنی اجازه بدهد، یک ایمیل اتوماتیک طراحی می‌کنیم تا به محض دریافت ایمیل از سوی عزیزان، پاسخی ارسال شود تا مطمئن شوید که ایمیل شما دریافت شده و خوانده خواهد شد.

باز هم از همراهی شما سپاسگزاریم :-)

شاد و تندرست باشید
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #54 رسول 30 فروردین 1394 ساعت 11:45
چون هیچ اتفاقی تو کشور نیوفتاده که دل ما شاد باشه و شرایط ما هم خواه ناخواه به این مسائل وابسته است هر چقدر هم که ما مثبت باشیم........ وقتی کیف کوک نباشه ، نظر که هیچ ، حوصله غذا خوردنم نیست...
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+3 #53 علی جوان 30 فروردین 1394 ساعت 11:36
نقل قول سردبیر سایت:
سلام و سپاس از دیدگاه شما

پرسشی از شما دوست عزیز داریم: آیا این همه مقالات اموزشی در سایت را مطالعه نمی‌فرمایید؟

در خصوص ایمیل‌ها هم حق با شماست؛ اما فرصتی برای پاسخگوییِ حتی یک خطی به همۀ ایمیل‌های دریافتی وجود ندارد.

شاد و تندرست باشید



سلام
خب وقتی فرصت چك كردن ندارید نیازی به پرسش از كاربران نداره كه
كاربر وقتی ازون طرف جواب نیاد نیازی نمیبینه ارتباط بگیره
من به صمیمی ترین دوستم یا فامیلمم ارتباط بگیرم جواب نده ارتباط قطع میشه
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #52 سردبیر سایت 30 فروردین 1394 ساعت 11:33
نقل قول مهدی:
شما پیشنهاد های که آقای معظمی برای سال 94 را داشت از سایت برداشتین؟

آقای معظمی خدمت حضرتعالی عرض شود که من به پیشنهاد شما عمل کردم و نقشه و پرچم کشورم را در خانه و محل کارم زدم ولی پرچم کشورمان را در محل کارم پاره کرده اند و دیروز که روز ارتش بود با یک جعبه شرینی همراه دوستم به دیدار یکی از جانبازان جنگ رفتیم که شما در برنامه چو به گشتی طبیب از خود مرنجان توصیه فرموده بودید رفتیم که این عزیز ما وقتی ما را دید بغض گلوشو گرفته بود و اصلا انتظار نداشت بعد از 27 سال از جنگ که گذشته بیان و منو یاد کنند و ما به ایشان فرمودیم که شما انسان مفیدی هستین که خیلی خوشحال شد.

خواستم خدمت حضرتعالی عرض کرده باشم که ما عمل گرا هم هستیم. با تشکر فراوان


آفرین بر شما!

مطالبی که فرمودید، همچنان در سایت موجود هستند؛ لطفاً این لینک‌ها را ببینید:
http://ogurl.ir/eiji5
http://ogurl.ir/YEzt4

شاد و تندرست باشید
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #51 مهدی 30 فروردین 1394 ساعت 11:05
شما پیشنهاد های که آقای معظمی برای سال 94 را داشت از سایت برداشتین؟

آقای معظمی خدمت حضرتعالی عرض شود که من به پیشنهاد شما عمل کردم و نقشه و پرچم کشورم را در خانه و محل کارم زدم ولی پرچم کشورمان را در محل کارم پاره کرده اند و دیروز که روز ارتش بود با یک جعبه شرینی همراه دوستم به دیدار یکی از جانبازان جنگ رفتیم که شما در برنامه چو به گشتی طبیب از خود مرنجان توصیه فرموده بودید رفتیم که این عزیز ما وقتی ما را دید بغض گلوشو گرفته بود و اصلا انتظار نداشت بعد از 27 سال از جنگ که گذشته بیان و منو یاد کنند و ما به ایشان فرمودیم که شما انسان مفیدی هستین که خیلی خوشحال شد.

خواستم خدمت حضرتعالی عرض کرده باشم که ما عمل گرا هم هستیم. با تشکر فراوان
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+1 #50 حسین رضایی 30 فروردین 1394 ساعت 09:44
نقل قول سردبیر سایت:
جناب رضایی

با سلام و سپاس

اینطور که من متوجه می‌شوم، در واقع شما رنجشی از مکتب کمال پیدا کرده‌اید که نتوانسته‌اید آن را حل کنید.

ما مرتب مطالب آموزشی ارزشمند و رایگان داریم که می‌توانید از آنها استفاده کنید. اطلاع‌رسانی دربارۀ محصولات، خدمات و دوره‌های آموزشی نیز برای سایتی که تنها منبع درآمدش همین است (یعنی فروشِ آموزش) کار غریبی نیست.

در خصوص ۱۲ گام، آقای معظمی معتقدند این بستۀ آموزشی حاصل ۳۰-۴۰ سال تجربۀ ایشان است که به این شکل یکجا عرضه شده و برای هر انسان هدفمندی که به جای بهانه‌گیری دنبال پیشرفت است، بسیار کارآمد و نتیجه‌بخش است.

شاد و تندرست باشید


درودی بی پایان وسپاس بی نهایت
بله که رنجش دارم ،این رنجش دوسال است که با من همراه هست ودرصدد رفع آن هستم
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+4 #49 marzieh 29 فروردین 1394 ساعت 19:00
سلام و وقت بخیر
من قبلا مطالب سایت رو بیشتر دوست داشتم چون نکات اموزنده زیادی در بر داشتن ولی چند وقته که این نکات خیلی کم شده و حتی قبلا طبق برنامه های سایت پیش میرفتم و هر روز مطالبو چک میکردم ولی الان نه.
یه سری هر روز 50 نکته طلایی میذاشتین اگه خاطرم باشه ولی اواسطش دیگه قطع شد .و بعد اون هم دیگه مطالب جالبی نبود جز تبلیغ
بهر حال متشکرم از سایت خوبتون
پاسخ به این دیدگاه
 

افزودن دیدگاه

کد امنیتی
لطفا تصویر دیگری را به من نشان بده

با ارسال نظرات خود ما را در هر چه بهتر کردن خدماتمان یاری دهید.