آموزش فروش

نوبت دوم: «هدف»، سمیناری جدید و مشترک با بزرگان هدف: محمود معظمی و شاهین فرهنگ

 

هدف سمیناری جدید، متفاوت و مشترک با بزرگان هدف، محمود معظمی و شاهین فرهنگ.

بلیت‌های نوبت اول این سمینار فروخته شد.

بلیت‌های نوبت دوم این سمینار هم فروخته شد.

در صورت برگزاری نوبت جدید، اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

 


 

 

  • هـدف چيست؟
  • آيا لزومي به هدف‌گذاري وجود دارد؟
  • يك هدف خوب چه مشخصاتي دارد؟
  • به كدام يك از اهداف زندگي‌ام توجه كنم؟
  • چگونه به اهدافم در زندگي دست يابم؟
  • آيا راهي هست كه راحت، خوشايند و آسان به اهدافم دست پيدا كنم؟
  • چرا برخي انسان‌ها، راحت و آسان به خواسته‌هاي خود مي‌رسند و برخي هرگز؟

زندگي بيش از آنكه تصور نماييد در اختيار شما‌ست، به شرط اينكه نخست راه آن را بياموزيد و سپس آن را تمرين نمائيد.

براي اين‌كه بتوانيد يك برنامه‌ريزي منسجم براي زندگي خود و خانواده و آينده خود داشته باشيد لازم است ابتدا اهدافتان  را به صورت صحيح پياده نماييد و سپس راه‌هاي دستيابي به آن‌ها را نيز بياموزيد. تا بتوانيد در زندگي موفق شويد.

زندگي هدفمند

  • از زندگی چه می خواهیم
  • مقصد
  • ارزش ها و تحلیل آنها
  • هدف
  • انتخاب اهداف اصلی
  • متعالی بودن اهداف
  • قابل حصول بودن اهداف
  • محدودیت ذهنی ممنوع
  • تعیین جزئیات اهداف
  • تعیین زمان دسترسی به اهداف
  • خرد و کوچک کردن اهداف
  • مکتوب کردن اهداف
  • اهداف وحی منزل نیستند
  • لزوم دارا بودن پشتکار
  • اشتباه و شکست
  • ریسک پذیری
  • درنظر گرفتن سایرین
  • تعداد اهداف
  • هدفمندی تا پایان عمر
  • حرکت به سمت اهداف
  • اطلاعات،مهارت ها و مراجع
  • موانع
  • دام آینده نگری
  • رنج و سختی

 

اطلاعات بیشتر برای ثبت‌نام در سمینار «هدف»
 
این سمینار کی و کجا برگزار می‌شود؟
زمان برگزاری این سمینار: چهارشنبه ۶ آذرماه ۱۳۹۲؛ ساعت ۱۶ تا ۲۰
و مکان برگزاری آن: تهران، بلوار دریا (لطفا نکته های پائین همین مطلب را مطالعه بفرمائید).
 
آیا می‌توانم همراه اعضای خانواده یا دوستانم به این سمینار بیایم؟
حتما! خیلی هم ایدۀ خوبی است. چون در آن صورت می‌توانید دربارۀ مطالبی که در این سمینار می‌آموزید، هر روز با هم صحبت کنید و آن‌چه را که در سمینار آموخته‌اید، خیلی سریع‌تر در زندگی خود پیاده کنید.
 
چگونه در این سمینار ثبت‌نام کنم؟
ثبت‌نام و فروش بلیت این سمینار به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود.
لطفا هم‌اکنون به فروشگاه عقاب‌ها مراجعه و بلیت‌(های) خود را از اینجا خریداری کنید.
 
نکته ۱: ظرفیت سمینار و بلیت‌های موجود بسیار محدود است، لطفا هم‌اکنون برای خرید بلیت‌(های) خود اقدام کنید.
نکته ۲: پس از خرید بلیت از فروشگاه عقاب‌ها، نام شما (و همراهانتان) برای شرکت در سمینار ثبت می‌شود. برای حضور در سمینار کافی است به محل برگزاری مراجعه و نام خود را به مسئولان برگزاری اعلام کنید تا مجوز ورود به سالن را دریافت نمایید.
نکته ۳:  می‌توانید برای پرداخت بهای خرید خود، در مرحلۀ «انتخاب روش پرداخت» روش بانک سامان (کارت‌های شتاب) یا پرداخت نقدی (واریز به حساب) را انتخاب کنید. در روش اول، شما به درگاه پرداخت بانک سامان متصل می‌شوید و می‌توانید با همه کارت‌های شتاب خرید خود را انجام بدهید؛ و به‌محض انجام تراکنش، خرید شما نهایی می‌شود. در روش پرداخت نقدی، شماره کارت و شماره حساب‌ به شما نمایش داده می‌شود که پس از واریز وجه و اعلام آن، خرید شما نهایی می‌شود.
نکته ۴: نشانی دقیق محل برگزاری و سایر اطلاعات لازم، از طریق پیامک برای شما (و همراهانتان) ارسال خواهد شد. لطفا در صورت داشتن همراه، نام و شماره تلفن همراه آنها را بادقت وارد فرمایید.
نکته ۵: خرید شما از فروشگاه عقاب‌ها «قطعی» است و در صورت عدم حضور شما در محل سمینار، مبلغ پرداختی شما قابل استرداد نخواهد بود.
نکته ۶: جای نشستن شما در سالن از قبل تعیین نمی‌شود و بسته به زمان حضور خود، می‌توانید امکان انتخاب بیشتری داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم برای آرامش بیشتر خود و بهره‌گیری کامل از مطالب، ۳۰ تا ۴۵ دقیقه پیش از زمان شروع سمینار در محل حضور یابید.
 
 

. . .

... آموزش‌های محمود معظمی را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید ...

               

. . .



. . .

دانلود آموزش‌های محمود معظمی

دیدگاه های شما  

 
+3 #17 سحر 02 آذر 1392 ساعت 10:44
به نظرم ایدهجالبی بوده، توی سمینار هر دو بزرگوار شرکت کردم و فکر می کنم یه سمینار ترکیبی ایده خیلی جالبی بوده. نه فقط به خاطر اینکه دو نفر با هم اطلاعات رو در اختیار دیگران قرار میدن، بلکه به خاطر اینکه یه کار مشترکه که توی ایران در موردش ضعف داریم. اینکه دوتا آدم صاحب فکر و عقیده مستقل باهم بیان روی سن و یه برنامه مشترک رو آموزش بدن خودش درس جالبی از همکاریه. من سمینار هدف آقای معظمی و دکتر فرهنگ رو قبلادیدم ولی می خوام این بار فقط برای دیدن و یادگرفتن این همکاری دونفره توش شرکت کنم. :-)
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #16 حسين رضايی 29 آبان 1392 ساعت 12:05
نقل قول حسين رضايی:
آقا حمید سپاس از اظهار نظر شما
ولی شما هزینه های هاست سایت وباشگاه ومطالب آموزشی که رایگان در اختیارت هست را هم حساب کن
سخنان استاد معظمی :در ایران امید به انسان می دهد ،در آمریکابه انسان ایده می دهد ،در چین هم اراده:منظورم مدم وملتی بود که خداراشکر استاد معظمی ماله ما ایرانی ها هست :فکر کنم :تعداد اعضای مکتب کمال به بیش از 2000هزار نفر هم نرسد :ولی حرف های استاد در این وضعیت اقتصادی کشورمان فقط امید به آدم می دهد
پس از اینکه با سخنان ورهنمودها وآموزشهای استاد از یک انسان بی هدف وناامید ه یک انسان با هدف وبا امید تبدیل شدی :خداراشکر کن
سپاس استاد که هستی ووجودت هست ولی هزینه های آموزشت را بازهم کم کن تا اینقدر انتقاد از تو صورت نگیرد
آموزشهایت را فقط در تهران نگزار :در اصفهان وشیراز وشهرهای دیگر هم بگزار :زنده رود که این روزها کامش تلخ هست :ولی اعضای زنده رودی اصفهان لب تشنه سمینارهای آموزشیت هم هستند
شما از استاد فرهنگ چه کم دارید که چند ماه پیش در اصفهان :از طریق هرداریس اصفهان سمینار برگزار کرد :از مجری طرح نماوا هم سمینار برگزار کرد :من که سمیناری به جز سمینار شما نمی رم


این را اصلاح می کنم
شما از استاد فرهنگ چه کم دارید که چند ماه پیش در اصفهان :از طریق شهرداری اصفهان سمینار برگزار کرد :از مجری طرح نماوا هم سمینار برگزار کرد :من که سمیناری به جز سمینار شما نمی رم
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #15 حسين رضايی 29 آبان 1392 ساعت 12:01
نقل قول سردبیر سایت:
آقا حمید عزیز

سپاسگزاریم که با نوشتن انتقادهای خود، نشان می‌دهید که هنوز به ما توجه دارید و برایتان مهم هستیم. متاسفیم که این آموزش‌ها، که به افراد بسیاری کمک کرده به خواسته‌هایشان برسند، هنوز برای شما کارایی موردنظرتان را نداشته است. سپاسگزار می‌شویم بفرمایید چگونه می‌توانیم بهتر به شما دوست عزیز کمک کنیم. چون تمام این آموزش‌ها، سمینارها و کارگاه‌ها، مطالب سایت و... برای این است که کمک کنیم شما حال بهتری داشته باشید، با خودتان آشتی شوید و به اهداف و خواسته‌های ارزشمندتان آسان و خوشایند دست پیدا کنید.

شاد و تندرست باشید


شما حمید آقا شاید حرف های مرا باور نکنید :ولیس باور کن
تاپیکی توسط وبسایت در باشگاه با عنوان 5آرزوی سال92خود را بگویید؟
من نوشتم وتک تک دارم به آن ها می رسم
لب تاپ،دوچرخه ،کاهش وزن ،گرفتن گواهینامه در آمد 4میلیونی که تابه الان حدود 2میلیون درآند داشتم به همه ی اینها رسیدم تازه کارآموزی داروخانه هم دوهفته بود دنبالش بودم که پیگیری کردم وتا سنم 20سال نباشد نمی توانم کارآموز داروخانه شوم تا الان 19سال واندی دارم ومنتظرم 20سالم بشود.
درس ودیپلم که من کمی روی این موضوع تنبلی درآوردم ولی در راستای این هم در حال تلاش ومحقق ساختنم هست.
همیشه علی اکبر قزوینی :دوست من وسردبیر دوست داشتنی به من یاد آوری می کرد که :از خودم سوال کنم وجواب سوالات را هم بنویسم.
من الان برای هر هدف وهرکاری که می خوام این کار می کنم .درسته اگر به آموزش های استاد عمل نکنی وفقط گوش کنی :معجزه ای جز امید برایت ندارد ولی اگر عمل کنی وهم برنامه ریزی کنی :مطمننا به اون چیزی که می خوای می رسی.
سال گذشته من فقط گوش می کردم وعمل نمی کردم ولی با ورودم به فصل اول 12گام :خیلی تغییر کردم
سپاس از شما وسپاس از پسخ سردبیر محترم که باعث شد من دست به قلم شوم واین را برای شما بنویسم
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+1 #14 سردبیر سایت 29 آبان 1392 ساعت 11:19
نقل قول حمید:
این قدر هدف هدف نکنید این همه سی دی نگاه کردیم این همه مطالعه کردیم آیا تغیری در رفتار دیده شده است . جمع کردن اطلاعات دردی را دوا نمی کند هر روز سمینار بذاری که چی بشه به اون آموخته هات عمل کن بعدا بیا ببینیم که چی شده ؟
فقط بیایی بری که کاری درست نمی شود.

نقل قول حمید:
آقای معظمی بیش از حد داره سمینار می ذاره و کمیت را فدای کیفیت می کند و می آقای فرهنگ را هم بکشه بیاره سر کار . دیگه مطالب داره لوث میشه و آبکی میشه یک ساختار منسجم و سازمان یافته بذارید بره دنبال کارش این نشد که هر روز یکی رو بیاره و بعد با کلمات بازی کنه.


آقا حمید عزیز

سپاسگزاریم که با نوشتن انتقادهای خود، نشان می‌دهید که هنوز به ما توجه دارید و برایتان مهم هستیم. متاسفیم که این آموزش‌ها، که به افراد بسیاری کمک کرده به خواسته‌هایشان برسند، هنوز برای شما کارایی موردنظرتان را نداشته است. سپاسگزار می‌شویم بفرمایید چگونه می‌توانیم بهتر به شما دوست عزیز کمک کنیم. چون تمام این آموزش‌ها، سمینارها و کارگاه‌ها، مطالب سایت و... برای این است که کمک کنیم شما حال بهتری داشته باشید، با خودتان آشتی شوید و به اهداف و خواسته‌های ارزشمندتان آسان و خوشایند دست پیدا کنید.

شاد و تندرست باشید
پاسخ به این دیدگاه
 
 
-1 #13 سردبیر سایت 29 آبان 1392 ساعت 10:11
نقل قول مهدی:
دیدگاه من اما حاوی هیچ توهینی به کسی نبوده است. یک اعتراض احترام آمیز به همراه سوالی بوده است که منتشر نشد
این مطلب را گفتم که این برداشت پیش نیاید که خدای ناکرده با توجه به جواب وب مستر، مطالب من حاوی چیز بدی بوده است
با احترام


دوست محترم، آقا مهدی عزیز

ما دیدگاه شما را اصلا دریافت نکرده‌ایم. لطفا هنگام ارسال دیدگاه، مطمئن شوید که حتما دیدگاه در سایت ثبت شده است. (این عبارت در نوار آبی‌رنگ، بالای باکس نوشتن دیدگاه، ثبت شدن دیدگاه شما را تایید می‌کند: "از توجه شما متشکریم، نظر شما با موفقیت ثبت شد.")

ممنون می‌شویم در صورت تمایل، دیدگاه خود را مجدد ارسال فرمایید.

شاد و تندرست باشید
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+1 #12 مهدی 29 آبان 1392 ساعت 09:23
نقل قول وب مستر:
مهدی عزیز،
کلیه دیدگاه های دوستان منتشر خواهد شد.
مگر:
توهین به شخص، ادیان مذهبی و دشنام باشد.
مهدی عزیز متشکریم که دیدگاههای خودتان را برای ما و دیگر عزیزان ارسال میکنید و پیگیر هستید.

دیدگاه من اما حاوی هیچ توهینی به کسی نبوده است. یک اعتراض احترام آمیز به همراه سوالی بوده است که منتشر نشد
این مطلب را گفتم که این برداشت پیش نیاید که خدای ناکرده با توجه به جواب وب مستر، مطالب من حاوی چیز بدی بوده است
با احترام
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+1 #11 وب مستر 29 آبان 1392 ساعت 08:53
نقل قول مهدی:
برداشت من این است که می بایست از شما دائما تعریف کنم تا نظرات را تائید. دیروز نظری را نوشتم که تائید نکردید. خوب اگر نظر من اعتراض بود شما که می گویید متقاعد کردن، می بایست جواب برای نظر من می گذاشتید شاید برداشت من اشتباه بوده است نه اینکه آن را تائید نمی کردید . فکر نمی کنم در آن توهینی به کسی کرده باشم . دو صد گفته چون نیم کردار نیست !!!! البته من استاد را دوست دارم و به ایشان احترام می گذارم اما اینجا من هم مشتری هستم ای نوابغ فروش عزیز
باز هم با احترام

مهدی عزیز،
کلیه دیدگاه های دوستان منتشر خواهد شد.
مگر:
توهین به شخص، ادیان مذهبی و دشنام باشد.
مهدی عزیز متشکریم که دیدگاههای خودتان را برای ما و دیگر عزیزان ارسال میکنید و پیگیر هستید.
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+1 #10 مهدی 29 آبان 1392 ساعت 07:34
برداشت من این است که می بایست از شما دائما تعریف کنم تا نظرات را تائید. دیروز نظری را نوشتم که تائید نکردید. خوب اگر نظر من اعتراض بود شما که می گویید متقاعد کردن، می بایست جواب برای نظر من می گذاشتید شاید برداشت من اشتباه بوده است نه اینکه آن را تائید نمی کردید . فکر نمی کنم در آن توهینی به کسی کرده باشم . دو صد گفته چون نیم کردار نیست !!!! البته من استاد را دوست دارم و به ایشان احترام می گذارم اما اینجا من هم مشتری هستم ای نوابغ فروش عزیز
باز هم با احترام
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+1 #9 sharif 28 آبان 1392 ساعت 21:44
سلام به تمام کسانی که مشتاق زندگی اند...
اگر کسی تواین دنیا حال اقاحمید رو درک نکنه... من خوب درک میکنم...
حال امروزشون رو خوب میفهمم چون تجربه کرده ام! یه وقتی منم به همین نتیجه رسیده بودم ولی بازهم ادامه دادم... میدونم خیلی ها هستن که سمینار پشت سمینار،کلاس پشت کلاس.. وکتاب پشت کتاب برنامه دائمی شون هست!!! اما هنوز نتیجه نگرفته اند...
دلیلش خیلی ساده اس... اینه که هنوز نیاموخته اند فکر و احساس و اقدام شون رو یکسو و هماهنگ کنن! مشکل اینه که همه این نیروها در یک مسیر قرارندارند...
فکر میگه بزن بریم دنیا رو بسازیم،احساس میگه خفففه شو حال ندارم، و جسم هم میگه بگیر بشین میخوام استراحت کنم...(ببخشید بخاطر نوع بیانم اما حقیقته) این اشخاص
یک روز سرحالن...اما دوروز بیحال... یک روز مشتاق اند و سه روز ناامید... دوقدم جلو میرن و چهار قدم به عقب... و اصلا هم بعید نیست که کسی با این شرایط نتیجه نگیره...،چون دائما بلاتکلیف هست!... اما وقتی روی این موارد تسلط پیدامیکنی،و میدونی چی میخوای و چطور باید بخوای... اونوقته که همه ی درها باز میشن و موفقیت و نتیجه انتظار تورا میکشند.... ایستادگی کن دوست من!!! غول ترسناک زندگی هم تسلیم تو خواهد شد!
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #8 سامان 28 آبان 1392 ساعت 16:28
نقل قول حمید:
این قدر هدف هدف نکنید این همه سی دی نگاه کردیم این همه مطالعه کردیم آیا تغیری در رفتار دیده شده است . جمع کردن اطلاعات دردی را دوا نمی کند هر روز سمینار بذاری که چی بشه به اون آموخته هات عمل کن بعدا بیا ببینیم که چی شده ؟
فقط بیایی بری که کاری درست نمی شود.
با نگاه کردن که چیزی تغییر نمیکند،با عمل کردن تغییر میکند
پاسخ به این دیدگاه
 

افزودن دیدگاه

کد امنیتی
لطفا تصویر دیگری را به من نشان بده

با ارسال نظرات خود ما را در هر چه بهتر کردن خدماتمان یاری دهید.