آموزش فروش

کتاب الکترونیک «شاد باشید و ثروتمند شوید!» عرضه شده است + دانلود رایگان گزیدۀ کتاب

فرستادن به ایمیل

آیا شما هم می خواهید برای همیشه از ناامنی مالی رها شوید و اضطراب درآمد و دلهره تامین مخارج خود را برای همیشه رها کنید؟ آیا می خواهید به دنیای استقلال مالی قدم بگذارید؟ آیا می خواهید وارد جمع ثروتمندان شوید؟ کتاب الکترونیک «شاد باشید و ثروتمند شوید!» را بخوانید و آموزش های آن را «مو به مو» اجرا کنید. محمود معظمی روش های آزموده شده و ۱۰۰ درصد نتیجه بخشی را به شما یاد می دهد که «با اجرای دقیق و مو به موی آنها»، می توانید برای همیشه سرنوشت مالی زندگی خود را در اختیار خود بگیرید. توضیحات بیشتر را در ادامه مطلب می توانید بخوانید.

این کتاب الکترونیک سرشار از مطالب متحول کننده و کاربردی در زمینه پول، روان شناسی ثروت، و مدیریت درآمدها و مخارج است. هر کسی که می خواهد از همین حالا سرنوشت مالی زندگی اش را در دست خودش بگیرد و سال ۹۳ و سال‌های پیش‌ِ رو را به سال‌هایی برای ثروت آفرینی بیشتر تبدیل کند، لازم و ضروری است که این کتاب را بخواند و آموزش های آن را در عمل اجرا کند.

» همۀ شما عزیزان می‌توانید با تکمیل فرم بالا گزیده‌ای از این کتاب الکترونیکِ ۱۴۴ صفحه‌ای را بطور رایگان دانلود کنید(فایل PDF، حجم ۱/۳ مگابایت).

» برای خرید و دانلود نسخۀ کامل این کتاب الکترونیکِ سرنوشت ساز، لطفا هم اکنون اینجا را کلیک کنید.
 

. . .

... آموزش‌های محمود معظمی را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید ...

               

. . .



. . .

دانلود آموزش‌های محمود معظمی

دیدگاه های شما  

 
0 #13 سردبیر سایت 01 خرداد 1394 ساعت 18:31
نقل قول محمد جعفر:
ظاهرا اقای معظمی مطالبشان ته کشیده و همان مطالب قدیمی را با اسامی جدید و دهان پرکن و مبالغ سنگین به مخاطب میفروشند حیف شد من محمود معظمی را دوست داشتم که هر شب از کانال های تلویزیونی بدون چشمداشت مادی راهنماییم میکرد

نقل قول آرتمیس:
این کتاب کپی برداری از کتابهای آنتونی رابینز و برایان تریسی است که من سالها پیش خوانده بودم با این تفاوت که بیان، ادبیات و نگارش بسیار ضعیفی دارد و اصلا تاثیرگذار نیست. 20000 تومان پول را دور ریخته ام. الحق که آقای معظمی راه پولدار شدن را خوب یاد گرفته اند!


سلام خدمت شما دوستان عزیز
سپاسگزاریم که دیدگاه خود را بیان کردید.

حتماً شما عزیزان شرایط گارانتی ۱۰۰٪ اثربخشی را مطالعه فرموده‌اید. در صورت لزوم می‌توانید طبق شرایط آن عمل نمایید.

شاد و تندرت باشید
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #12 سردبیر سایت 01 خرداد 1394 ساعت 18:24
نقل قول سیاوش:
بطور رایگان دانلود کنید ؟؟؟!!!!

این گزیده کتاب رایگان نیست . در کنارش از شماره موبایل اون شخص واسه تبلیغات و سمینارها استفاده می کنید .
بهتره بنویسید : شماره موبایل بدید خلاصه کتاب دریافت کنید


دوست عزیز، سپاسگزاریم که دیدگاه خود را مطرح کردید. اما احتمالاً از آموزش‌های محمود معظمی می‌دانید که هیچ چیزی در این دنیا رایگان نیست جز همین مهلت عمر که به ما داده شده. حتی اگر قرار نبود شماره موبایل گرفته شود، وقت شما برای دانلود و خواندن این گزیده صرف می‌شود. اما واژهٔ رایگان در اینجا به معنای عرفی آن به کار گرفته شده، یعنی نیازی نیست برای دریافت آن پولی پرداخت شود.

شاد و تندرست باشید
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #11 آرتمیس 01 خرداد 1394 ساعت 12:03
این کتاب کپی برداری از کتابهای آنتونی رابینز و برایان تریسی است که من سالها پیش خوانده بودم با این تفاوت که بیان، ادبیات و نگارش بسیار ضعیفی دارد و اصلا تاثیرگذار نیست. 20000 تومان پول را دور ریخته ام. الحق که آقای معظمی راه پولدار شدن را خوب یاد گرفته اند!
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+1 #10 محمد جعفر 21 تیر 1393 ساعت 01:04
ظاهرا اقای معظمی مطالبشان ته کشیده و همان مطالب قدیمی را با اسامی جدید و دهان پرکن و مبالغ سنگین به مخاطب میفروشند حیف شد من محمود معظمی را دوست داشتم که هر شب از کانال های تلویزیونی بدون چشمداشت مادی راهنماییم میکرد
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #9 سیاوش 17 تیر 1393 ساعت 14:53
بطور رایگان دانلود کنید ؟؟؟!!!!

این گزیده کتاب رایگان نیست . در کنارش از شماره موبایل اون شخص واسه تبلیغات و سمینارها استفاده می کنید .
بهتره بنویسید : شماره موبایل بدید خلاصه کتاب دریافت کنید
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #8 زهرا 16 تیر 1393 ساعت 19:37
سلام
من در سمینار شاد باشید ثروتمند شوید 93 شرکت کردم و دوره نوابغ فروش 11 را نیز به همراه همسرم شرکت کرده ام .خیلی راضی هستم نگرشم به کارم .خانواده و خودم کاملا عوض شده قاطع تر شده ام و از کائنات برایم خیر و برکت و شادی و ثروت می بارد ..البته فقط دو جلسه از نوابغ را رفتم ولی خیلی برایم مفید بود .
با تشکر از استاد معظمی و گروه پشتیبان خصوصا اقای خطیب
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+1 #7 فواد تجلی 11 تیر 1393 ساعت 16:34
نقل قول sahar:
با سلام
موقع خرید این pdf شما گفتید مطالب آن بیشتر از سمینار شاد باشید و ثروتمند شوید است که دقیقا همان مطالب سمینار را به صورت pdf دراوردید. لطفا موقع تبلیغ محصولات جزئیات دقیق آنها را ذکرکنید، غلو نکنید و اعتماد خریداران را خدشه دار نسازید در ضمن به خاطر دیرکرد ارائه این محصول قرار بود هدیه ای هم بعدا داده بشه که الان 10 روز گذشته و خبری نشده.
با تشکر


سلام دوست عزیز .
دقیقا همین مورد هم برای من پیش اومد ... بنده در دوره نوابغ فروش شرکت می کنم .. قصد شرکت در کارگاه سه روزه شاد باشید و ثروتمند شوید را داشتم .. ایمیل زدم و پرسیدم که آیا در این کارگاه مطالبی غیر از مطالب دوره نوابغ بیان می شود .. ؟ گفتند بله و سرفصل ها کاملا متفاوت است ... پس از شرکت در کارگاه دیدم هیچ مطلب جدیدی وجود نداشت ... مبلغ 550 هزار تومان هزینه کرده بودم و چون ضمانت عودت وجه داده بودند , وقتی خواستم مبلغ من برگشت داده شود گفتند روی سایت نوشته فقط هزینه آموزش ..!!! هرکس برای خودش اینطور می پندارد که دارم این مقدار هزینه آموزش میکنم و اگر به دردم نخورد پس میگیرم .. متاسفانه گفتند هزینه سالن و غذا را کم میکنیم و این شامل آموزش نمی شود ..! یک جور بازی با کلمات ... یعنی بنده رفتم کارگاه هیچ فایده ای برای من نداشت و از 550 تومان فقط 250 تومن به برگردوندند .... 300 هزار تومان بابت کارگاهی که اصلا به کارم نیامده هزینه سالنش را هم باید من بدهم (شاید هم امکان نشستن در حیاط و گوش کردن به مطال بود و من خبر نداشتم و سالن را انتخاب کردم..!!).... پس از این دیگر هرگز از وبسایت آقای معظمی خرید نخواهم کرد .و به صمانت هایشان و تعهداتشان جهت عودت وجه بی اعتماد شدم ... فقط برای مرور مطالبش گه گاهی می آیم ... واقعا مناسفم ....
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #6 سردبیر سایت 21 خرداد 1393 ساعت 16:29
نقل قول sahar:
با سلام
موقع خرید این pdf شما گفتید مطالب آن بیشتر از سمینار شاد باشید و ثروتمند شوید است که دقیقا همان مطالب سمینار را به صورت pdf دراوردید. لطفا موقع تبلیغ محصولات جزئیات دقیق آنها را ذکرکنید، غلو نکنید و اعتماد خریداران را خدشه دار نسازید در ضمن به خاطر دیرکرد ارائه این محصول قرار بود هدیه ای هم بعدا داده بشه که الان 10 روز گذشته و خبری نشده.
با تشکر


با سلام خدمت شما، و سپاس از این‌که این کتاب الکترونیک را پیش‌خرید کرده بودید.

متاسفیم که محصول عرضه‌شده، دقیقا مطابق انتظار شما نبوده است. البته بایستی تاکید کنیم که هر چند این کتاب الکترونیک برمبنای نسخۀ پیاده‌شدۀ سمینار تصویری «شاد باشید و ثروتمند شوید» تهیه شده است، اما برخی بخش‌های آن از جمله نحوۀ تقسیم درآمدها طبق دیدگاه جدید آقای معظمی تغییر کرده، مطالب بخش‌بندی شده و فهرست اینتراکتیو برای کتاب تهیه شده است، و ضمنا چهار پیوست (در ۳۲ صفحه) هم به انتهای کتاب افزوده شده که مطالب آن در سمینار «شاد باشید و ثروتمند شوید» موجود نیست.

هدیه عزیزانی که این کتاب الکترونیک را پیش‌خرید کرده بودند، آماده است و طی روزهای آتی ارسال خواهد شد.

در هر صورت، اگر هنوز از کتاب الکترونیک خریداری‌شده راضی نیستید، لطفا به ما اعلام فرمایید.

شاد و تندرست باشید
پاسخ به این دیدگاه
 
 
+1 #5 sahar 21 خرداد 1393 ساعت 15:24
با سلام
موقع خرید این pdf شما گفتید مطالب آن بیشتر از سمینار شاد باشید و ثروتمند شوید است که دقیقا همان مطالب سمینار را به صورت pdf دراوردید. لطفا موقع تبلیغ محصولات جزئیات دقیق آنها را ذکرکنید، غلو نکنید و اعتماد خریداران را خدشه دار نسازید در ضمن به خاطر دیرکرد ارائه این محصول قرار بود هدیه ای هم بعدا داده بشه که الان 10 روز گذشته و خبری نشده.
با تشکر
پاسخ به این دیدگاه
 
 
0 #4 سردبیر سایت 19 خرداد 1393 ساعت 17:14
نقل قول زهرا:
سلام
باتشکر فراوان
این کتاب فقط به صورت پی دی اف است چون من برایم مشکل است که از طریق لب تاب این کتاب را بخوانم (چشمانم به شدت اذیت می شود) ایا این کتاب به صورت چاپی هم وجود دارد
با سپاس فراوان


با سلام خدمت شما

این کتاب فقط نسخه پی‌دی‌اف دارد. می‌توانید برای استفاده شخصی خودتان، آن را پرینت بگیرید و بخوانید.

شاد و تندرست باشید
پاسخ به این دیدگاه
 

افزودن دیدگاه

کد امنیتی
لطفا تصویر دیگری را به من نشان بده

با ارسال نظرات خود ما را در هر چه بهتر کردن خدماتمان یاری دهید.